نسخه چاپی

بازیكنی كه زیدان را به وجد آورده است

ستاره سابق رئال‌مادرید از علاقه وافر خود به سبك بازی گرت بیل خبر داد و ابراز امیدواری كرد، این هافبك ولزی را در لیگ قهرمانان اروپا ببیند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نمایش خیره کننده گرت بیل در ترکیب تاتنهام باعث شده است که تیم‌های صاحب‌نام اروپایی از جمله رئال‌مادرید و بارسلونا برای جذب وی ابراز علاقه کنند. زین‌الدین زیدان، ستاره سابق رئال‌مادرید از علاقه زیاد خود به این هافبک ولزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که هر چه زوتر او را در لیگ قهرمانان اروپا ببیند.

"زیزو" در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورتس گفت: نمایش خیره‌کننده بیل در فصل جاری من را به وجد آورده است. بی‌صبرانه در انتظار حضور او در لیگ قهرمانان اروپا هستم. او بازیکنی بااستعداد بالاست. سرعت زیاد و شلیک‌های سنگینش هر سختی را آسان می‌کند. کنترل او با توجه به سرعت بالایش غیرممکن است. بیل از نظر فنی در سطح بسیار بالایی به سر می‌برد. شوت‌های پای چپ او مهارنشدنی است. فوتبالی که او به نمایش می‌گذارد، حساب شده و به‌روز است. بازی او فقط متکی به سرعت بالایش نیست. از طرفداران پروپاقرص او هستم و علاقه وافری به سبک بازیش دارم.

ستاره فرانسوی سابق رئال‌مادرید درباره مقایسه گرت بیل با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو گفت: بیل در شرایط کنونی فاصله چندانی با رونالدو و مسی ندارد. مطمئنا با گذشت زمان فاصله او با این دو بازیکن کمتر و کمتر خواهد شد.

بیل که تاثیرگذارترین بازیکن حال حاضر تاتنهام به شمار می‌آید، پیش از این از علاقه زیاد خود به سبک بازی کریستیانو رونالدو گفته بود. همین مسئله باعث شده است تا احتمال پیوستن او به رئال قوت گیرد.

۱۳۹۲/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...