نسخه چاپی

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

رئیس كل سازمان امور مالیاتی كشور گفت: به دلیل مصادف بودن ارائه اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده با تعطیلات نوروزی، مهلت ارائه اظهارنامه و استفاده از بخشودگی جرائم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر تا پایان فروردین ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی عسکری در خصوص تسليم اظهارنامه مالياتي دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1391 اعلام کرد: نظر به مصادف بودن مهلت تسليم اظهارنامه دوره چهارم (فصل زمستان) سال 1391 با تعطيلات نوروز و با توجه به درخواست هاي موديان موضوع نظام ماليات بر ارزش افزوده و به منظور تكريم موديان گرامي و فراهم آوردن زمينه اجراي تكاليف قانوني براي آنان، بنا به اختيار حاصل از قانون و مقررات ماليات بر ارزش افزوده، مهلت ارائه اظهارنامه تا پایان فروردین ماه سال جاری خواهد بود.


ادارات كل امور مالياتي موظفند در مورد موديان مالياتي كه اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده مربوط به دوره چهارم مالياتي (فصل زمستان) سال 1391 را تا پايان روز شنبه مورخ 1392/01/31 تسليم نمايند، امكان برخورداري از بخشودگي جرائم عدم تسليم اظهارنامه در موعد مقرر براي دوره مزبور و تاخير در پرداخت ماليات و عوارض متعلق تا تاريخ مذكور را در صورت درخواست كتبي براي موديان فوق الذكر فراهم نمايند. ضمنا اختيار بخشودگي 100 درصد جرائم مذكور به مديران كل امور مالياتي ذيربط تفويض می شود.

۱۳۹۲/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...