نسخه چاپی

جلسه پایداری ها با آیت الله مصباح

عضو شورای مركزی جبهه پایداری با اشاره به سخنان آیت‌الله مصباح درباره شاخص‌های كاندیدای اصلح، گفت: ایشان به بحث مصادیق كاندیداتوری در این جبهه ورود نكردند.

به گزارش نما سیدمیرهاشم موسوی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص جلسه امروز اعضای شورای مرکزی این جبهه با آیت‌الله مصباح اظهار داشت: علامه مصباح با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم رضوی به آسیب‌شناسی گروهها و جریانات سیاسی اشاره داشتند و ریشه‌ آسیب‌ها و انحرافات سیاسی را در حب دنیا دانستند.

موسوی با اشاره به تأکیدات آیت‌الله مصباح بر اخلاص در عمل افزود: آیت‌الله مصباح دلبستگی به پست و مقام و ثروت‌اندوزی را از عوامل انحراف دانست و در مقابل گفت در این مسیر کسانی پیروزند که در کارشان اخلاص داشته باشند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: آیت الله مصباح همچنین با اشاره به بحث انتخابات عمل به وظیفه در انتخابات را یک تکلیف الهی دانست و تأکید کرد که نتیجه آن چیزی است که امر خدا در آن مقدر باشد و ما باید در راستای عمل به تکلیف و فرمایشات ولی امر مسلمین اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: از دیگر محورهایی که از سوی آیت‌‌الله مصباح مطرح شد شاخص‌های اصلح بود و بنابراین ایشان بر ارزش‌ها و اصول اساسی اسلام تأکید کردند و گفتند که این امر در انقلاب محور عمل بوده است.

موسوی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح بحثی درباره مصداق و نامزد نهایی جبهه پایداری مطرح نکرد، گفت: آیت‌الله مصباح همچنین ضمن تشکر از برنامه‌محوری جبهه پایداری توجه به واقعیت‌های جامعه در عرصه‌های مختلف را از اولویت‌ها برشمردند و گفتند که اداره امور باید طوری باشد که جریانات سیاسی از بلندپروازی پرهیز کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان خاطرنشان کرد:‌ گزینه نهایی جبهه پایداری که براساس انتخاب اصلح خواهد بود به زودی معرفی خواهد شد.

۱۳۹۲/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...