نسخه چاپی

هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال عربستان يك - استقلال ايران 2/

تحقیر سعودی‌ها با تعویض طلایی قلعه‌نویی؛صدرنشینی آبی‌ها در گروه مرگ

تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار سوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در یك دیدار سخت و نفس گیر با وجود این كه بازی را به الهلال عربستان واگذار كرده بود توانست در ریاض این تیم نام آشنای هربستانی را با دو گل در خانه شكست دهد تا ضمن كسب سه امتیاز كامل این دیدار صدر جدول گروه مرگ را از آن خود كند تا مسیر صعود آبی‌های تهرانی هموارتر از قبل شود.

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، استقلال ایران در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ریاض عربستان توانست با گلهای پژمان منتظری و آرش برهانی تیم فوتبال الهلال را در حضور هوادارانش شکست دهد تا با سه امتیاز ارزشمند این دیدار صدر جدول را از آن خود کند تا بازی‌های دور برگشت مسیر آسانی را برای راهیابی به مرحله حذفی پیش رو داشته باشد.

در نیمه نخست این دیدار الهلال برتری محسوسی نسبت به استقلال داشت ولی با این حال استقلال هم چندان دست و پا بسته نبود و در چند صحنه می‌توانست دروازه الهلال را باز کند که بی دقتی مهاجمان استقلال مانع از فروپاشی دروازه الهلال شد. با این وجود استقلالی‌ها در نیمه نخست با نتیجه تساوی بازی را به پایان رساندند تا نماینده سرشناس عربستان در خانه برابر استقلال متوقف شود.

در نیمه مربیان تیم فوتبال الهلال فشار خود بر روی دروازه استقلال را دوچندان کرد تا در این بازی خانگی از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببرد تا سه امتیاز کامل این بازی را به دست آورد اما در پایان نماینده سعودی ها به این آرزو دست پیدا نکرد.

الهلال در ابتدای نیمه دوم نبض بازی را مجددا در دست گرفت و فشار زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کرد.حملات پی در پی بازیکنان الهلال عرصه را بر بازیکنان استقلال تنگ کرد تا آنها با تجمع در محوطه جریمه از دروازه خود محافظت کنند اما در دقیقه 68 یاسر قحطانی با ارسال توپ برای الشهرانی، او را صاحب توپ کرد و الشهرانی با یک پاس رو به بیرون در داخل محوطه جریمه استقلال به سالم الدوساری، او را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک بغل پای دقیق دروازه استقلال را باز کند و حساب کار یک بر صفر به سود الهلال شود.

پس از این گل بازیکنان استقلال از لاک دفاعی خارج شدند که نتیجه این اقدام و تعویض های طلایی قلعه نویی با برتری شاگردان آبی پوش قلعه نویی همراه شد.در دقیقه 80 ارسال یک ضربه کاشته از مجتبی جباری با ضربه سر بسیار خوب پژمان منتظری همراه شد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.در دقیقه 85 آرش برهانی در شرایط تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه فنی دروازه ی الهلال را برای بار دوم باز کرد تا حساب کار دو بر یک به سود استقلال شود.در دقیقه 88 شهرانی در مصافی تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت که ضربه او را مهدی رحمتی بخوبی دفع کرد.

در ادامه تلاش بازیکنان الهلال تلاش زیادی کردند تا کار را به تساوی بکشانند اما دفاع هوشیارانه ی استقلال مانع از گلزنی الهلال شد تا آبی پوشان ایران انتقام دو تیم ایرانی دیگر را که روز گذشته برابر رقبای عربستانی شکست خورده بودند را بگیرند.

در دیگر بازی این گروه، العین امارات برابر الریان با دو گل ژیرس اوکوکو و آلکس بروسکه در دقایق 34 و 70 برابر تک گل دقیقه 32 نیلمار برای الریان قطر به برتری رسید.با نتایج امروز استقلال با هفت امتیاز در صدر جدول گروه چهارم قرار گرفت و پس از این تیم، العین با شش امتیاز و الهلال با سه امتیاز در رده های دوم و سوم ایستادند. همچنین الریان با همان یک امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

۱۳۹۲/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...