نسخه چاپی

كنایه ولایتی به جریان انحرافی

ولایتی با غیر قانونی خواندن استفاده از امكانات دولتی برای تبلیغات یك كاندیدای خاص این كار را حرام شرعی دانست و افزود: مگر می شود با پول حرام به مردم خدمت كرد.

مشاور مقام معظم رهبری و دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: لازم نیست هر کس احساس تکلیف کرد رئیس جمهور شود بلکه می تواند در جای دیگری تاثیر گذار باشد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منشا بیداری اسلامی در موج جدید ایران است، افزود: در امواج گذشته نیز بدون تردید ایران نقش اول را داشته و در آینده نیز کسانی که با بیداری اسلامی منابع نا مشروع شان به خطر می افتد بدون عکس العمل نخواهند بود.

وی با اشاره به تفرقه هایی که آمریکا و استکبار غرب در عراق ایجاد کرده اند بیان کرد: ایجاد تفرقه بین سنی و شیعه، کرد و عرب یکی از راهکارهای ناجوانمردانه ای است که دشمنان انجام می دهند.

وی ادامه داد:آنها هر کاری بکنند بازهم نیم توانند امثال مبارک یا بن علی را به قدرت برگردانند زیرا امکانش نخواهد بود و این یعنی که جهان عرب و جهان اسلام بیدار شده اند.

وی سپس با اشاره به یکی از نکات مثبت دولت فعلی اظهار کرد: حضور همه جانبه دولت در نقاط مختلف کشور یکی از کارهای مثبتی است که دولت های آینده نیز باید انجام دهند.

از بنده حرف تخریبی نخواهید شنید

وی با اشاره به صحبت های بیان شده در رابطه با اختلاف میان اصولگرایان ضمن تکذیب این مطلب بیان کرد: اختلاف بین اصولگرایان برای این است که یک عده ای می خواهند اصولگرایان تخریب کنند.

اصولگرایی یک نشان خاص نیست که به تعدادی از افراد خاص بدهند بلکه اصولگرایی از نظر بنده هر فردی قانون اساسی، نظام و اسلام را قبول داشته باشد اصولگرا است و اگر فردی این موارد را قبول نداشته باشد لابد می خواهد به یک کشور دیگر برود و در انتخابات آنجا شرکت بکند لیکن ممکن است همه ادعا کنند اما پایبند نباشند.

وی در خصوص بحث ائتلاف پیشرفت اظهار کرد: ائتلاف برای پیشرفت است و ما این فرد را در نظر گرفته ایم که ممکن است چند نفر اضافه شوند.

وی ادامه داد: لازم نیست که هر فردی که احساس تکلیف می کند حتما رئیس جمهور شود و می تواند در وزارت یا در جای دیگری خدمت کند.

ولایتی با اشاره به قراردادی که بین اعضای ائتلاف وجود دارد گفت: اعضای ائتلاف به نتیجه ائتلاف پایبند خواهند بود و قالیباف نیز به قرارداد اعضا پایبند بوده و تاکید کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به هدفمندی یارانه ها اشاره کرد و گفت:هدفمندی یارانه ها قانونی است که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و همه فرهیختگان اقتصادی آن را تایید کرده اند و از دولت های قبلی نیز خواسته شده بود این قانون را اجرا کنند اما به دلایل مشکلاتی که داشت کسی آن را اجرا نکرد.

وی افزود: یکی از موفقیت های دولت فعلی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است که البته اشکال کار در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است به صورتی که این قانون فقط تقسیم کردن پول را اجرا کرد و در این خصوص صنعت خوابیده است.

وی یادآور شد: اجرای صحیح و دقیق قانون های برنامه توسعه چهارم و پنجم به نفع کشور است ضمن اینکه در کنار کارهای اقتصادی حتما باید در روابط خارجی کارهای حساب شده ای انجام شود.

ولایتی با غیر قانونی خواندن استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات یک کاندیدای خاص این کار را حرام شرعی دانست و افزود: مگر می شود با پول حرام به مردم خدمت کرد.

۱۳۹۲/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...