نسخه چاپی

نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری برای دیدن انیمیشن بلیت می‌خرند!

تهیه‌كننده انیمیشن سینمایی 'تهران 1500' با اعلام اینكه منوچهر متكی با خرید بلیت به تماشای این فیلم نشسته است از تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دعوت كرد با خرید یك بلیت این فیلم را كنار مردم ببینند.

به گزارش نما، محمدرضا ابوالحسنی تهیه‌کننده انیمیشن "تهران 1500" درباره دعوت از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دیدن این فیلم به خبرنگار مهر گفت: من به عنوان نماینده گروه تولید فیلم سینمایی "تهران 1500" از تمامی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت می‌کنم تا با حضور در سینماها در کنار مردم این فیلم سینمایی را تماشا کنند.

وی افزود: حضور نامزدهای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سینما با خرید حتی یک بلیت بیانگر حمایت از صنعت سینما است. اصرار برای تماشای این فیلم هم به دلیل تلاش چهار ساله 250 نفر از جوانان فعال در عرصه سینماست که توانسته‌اند با تولید یک فیلم انیمیشن ایرانی، تصویر مثبتی را از آینده ایران تصویر کنند و خوشبختانه موج مثبت موجود در این فیلم و لطف مردم باعث شده که این فیلم در جایگاه دوم رکورد فروش اکران‌های نوروزی قرار گیرد.

ابوالحسنی در ادامه با اشاره به دلایل دعوت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تیم تولید فیلم سینمایی انیمیشن "تهران 1500" بسیار علاقه‌مند هستند که دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان افرادی که می خواهند سکان اداره کشور را به‌ویژه در امور فرهنگی و هنری در دست بگیرند، بدانند. از همین رو از نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری می خواهیم که در حاشیه دیدن این فیلم در سینماها مواضع فرهنگی خود را صریح و روشن مطرح کنند تا هم مردم و هم هنرمندان این دیدگاه‌ها را بدانند.

تهیه کننده "تهران 1500" در پاسخ به اینکه چگونه از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری دعوت به عمل می‌آید؟ گفت: در تلاش هستیم با آنها تماس برقرار کنیم و اصرار داریم که حتما بک بلیت بخرند چون مطمئن هستم این افراد همواره به سینماها دعوت شده‌اند و احتمالا هیچگاه بلیت نخریده‌اند و خرید یک بلیت در واقع حرکت نمادین در جهت رونق سینما از سوی مسئولان محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: اگر قرارست فکری به حال سینما و سایر رشته‌های هنری شود همین الان فرصت هست. از همین رو باز تاکید می کنم که نامزدهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در سالن های سینما و دیدن فیلم "تهران 1500" آمادگی خود برای حمایت از سینما و یک تولید ایرانی را اعلام می‌کنند. در همین راستا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه در سینما آزادی میزبان منوچهر متکی و همراهان بودیم که وی 10 بلیت برای خودش و همراهانش خرید.

ابوالحسنی در پایان با اشاره به وضعیت فروش این فیلم گفت: بعد از فیلم سینمایی رسوایی با رقمی معادل یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان، فیلم "تهران 1500" با فروشی معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان در جایگاه دوم قرار دارد.

۱۳۹۲/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...