نسخه چاپی

رحیمی بر حمایت جدی دولت از سازمان تامین اجتماعی تاكید كرد

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینكه دولت باید در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها نسبت به تقویت تامین اجتماعی در كشور بیش از پیش تلاش كند، بر حمایت جدی از سازمان تامین اجتماعی تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'محمدرضا رحیمی' بعد از ظهر سه شنبه در مراسم روز پرستار ،با اشاره به نقش مهم سازمان تامین اجتماعی در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها گفت: سازمانی كه به صورت همه جانبه از مردم حمایت می كند، سازمان تامین اجتماعی است و دولت نیز باید پیوسته این سازمان را مورد حمایت و توجه قرار دهد.

وی افزود: قطعا دولت به همه تعهدات خود در قبال سازمان گسترده تامین اجتماعی عمل خواهد كرد زیرا هم پشتوانه ای برای دولت و هم پشتوانه ای برای كسانی است كه از این سازمان بهره می گیرند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به انتصاب 'سعید مرتضوی' به ریاست صندوق تامین اجتماعی افزود:دولت، شخص مرتضوی را برای این سمت مناسب تشخیص داده و از انتخاب وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی برای انتخاب وی تشكر می كنیم.

رحیمی همچنین با تقدیر از زحمات و خدمات موسویان در مدت تصدی در این سمت اظهار داشت: حمایت های دولت از صندوق تامین اجتماعی بیش از گذشته خواهد بود.

وی با اشاره به موارد اعلام شده از سوی سعید مرتضوی رییس صندوق تامین اجتماعی در رابطه با عدم اجرای قانون بهره وری كاركنان بالینی، عدم تثبیت وضعیت استخدامی بر میزان دریافتی ماهانه، افت نیروی انسانی و پرداخت حق جذب و بدی آب و هوا به كاركنان گفت:در این رابطه با رییس جمهوری هماهنگی های لازم انجام شده و ایشان حمایت دولت را برای رفع مشكلات مورد تاكید قرار داده اند .

معاون اول رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، تصریح كرد: پرستاران از زمان جنگ تحمیلی تا به امروز مشكلات و سختی های فراوانی را تحمل كرده اند كه هیچ گاه ملت ایران این مشكلات را از یاد نخواهد برد.

رحیمی تحمل مشكلات را از جمله خصیصه های انسانی برشمرد و افزود: مقابله با مشكلات انسان را ارتقاء بخشیده و مقام او را تا حد یك انسان كامل بالا خواهد برد.

وی خطاب به پرستاران گفت: پرستاری یكی از مشاغل سخت و مشكل است و از این جهت در بین سایر مشاغل عزتمندتر و شكوهمندتر است.

معاون اول رییس جمهوری افزود: قرار بود در این مراسم رییس جمهوری شخصا حضور پیدا كنند اما به خاطر برنامه های دیدار با میهمانان خارجی از زیارت شما محروم شدند ولی به من ماموریت دادند تا سلام گرم ایشان را به شما برسانم.

در پایان این مراسم كه با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر كار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه سعید مرتضوی رییس صندوق تامین اجتماعی در محل مجتمع نگین غرب سازمان تامین اجتماعی برگزار شد ،از 30 پرستار و 9 مامای نمونه در سراسر كشور با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

۱۳۹۱/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...