نسخه چاپی

سارق سابقه دار در متروی پایتخت دستگیر شد

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یك سارق سابقه دار با سوابق كیفری كیف زنی، اعتیاد و جیب بری در متروی تهران خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا، سرهنگ خانچرلی رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق سابقه دار با سوابق كیفری كیف زنی، اعتیاد و جیب بری، طی چند روز گذشته در مترو پایتخت خبر داد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران یگان انتظامی مستقر در ایستگاه 15 خرداد طی چند روز گذشته، با كسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری بین سه نفر از مسافران با خانمی، بلافاصله موضوع را بدون بروز حادثه‌ای ناگوار پایان دادند.

سرهنگ خانچرلی افزود: در این راستا ماموران ضمن انتقال شاكیان و متهمه به ایستگاه پلیس مترو مذكور، در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهمه قصد زدن كیف شاكیان را داشته است.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اقرار متهمه به جرم خود، بیان داشت: وی در بازجویی‌های به عمل آمده نیز اقرار كرد كه معتاد است و برای خرید مواد مصرفی خود دست به سرقت می‌زند.

وی تصریح کرد: در استعلام به عمل آمده مشخص شد، متهمه دارای سوابق متعدد كیفری در زمینه‌های كیف زنی، جیب بری و توزیع مواد مخدر را در استان‌های اصفهان، مركزی، قم و كرمانشاه دارد.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت در خاتمه از تحویل متهمه به مراجع ذی‌صلاح، جهت سیر مراحل قانونی پرونده‌اش خبر داد و گفت: تحقیقات تكمیلی در خصوص كشف سایر جرایم ارتكابی این سارق سابقه دار ادامه دارد.

۱۳۹۰/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...