نسخه چاپی

افزایش نامها در لیست فساد مالی

عکس خبري -افزايش نامها در ليست فساد مالي

به دنبال افشای دروغگویی وزیر سابق بودجه فرانسه، اسامی شخصیت های بین المللی مظنون به فساد در حال انتشار است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امواج تکان دهنده ماجرای کائوزاک، وزیر سابق بودجه فرانسه که دروغگویی وی درباره حساب های بانکی اش در خارج برملا شده است، نام شمار زیادی از شخصیت های بین المللی را بر سر زبان ها انداخته است.

به تازگی در آمریکا فهرستی از شخصیت های سیاسی مظنون به فساد منتشر شده است. تحقیقات در این زمینه شامل شرکت های فراوانی در بهشت های مالیاتی می شود که گفته می شود میزبان این شخصیتها هستند. در بین نام های ذکر شده، ژان ژک اوژیه خزانه دار مبارزات انتخابات ریاست جمهوری فرانسوا اولاند مشاهده می شود. وی سهامدار دو شرکت است.

الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان نیز که از سوی یک سازمان غیردولتی در سال دو هزار و دوازده به عنوان فاسد ترین فرد معرفی شد و همچنین اعضای خانواده وی در این فهرست حضور دارند. علت اصلی ذکر نام خانواده علی اف در این فهرست، قراردادهای شک برانگیزی است که با شرکت های نفتی جمهوری آذربایجان منعقد شده است.

متن کامل این گزارش تا پانزدهم آوریل منتشر خواهد شد. این ماجرا با بحران مالی قبرس همزمان شده است که گفته می شود موقعیت این کشور به عنوان یکی از بهشت های مالی بحران این کشور را تشدید کرده است.

۱۳۹۲/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...