نسخه چاپی

دعوت ائتلاف اكثریت اصولگرایان از دیگر اصولگرایان برای اجرای فرامین رهبری

عکس خبري -دعوت ائتلاف اكثريت اصولگرايان از ديگر اصولگرايان براي اجراي فرامين رهبري

بیانیه اعلام موجودیت ائتلاف اكثریت اصولگرایان منتشر شد.

به گزارش نما ائتلاف اکثریت اصولگرایان با انتشار بیانیه ای موجودیت این ائتلاف را به طور رسمی اعلام کرد.
متن بیانیه به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی


وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّ‌قُوا وَاخْتَلَفُوا مِن بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَاتُ وَأُولَـئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ
سوره مبارکه آل عمران آیه 105
وحدت، یکی از نخستین مطالبات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از نخستین روزهای نهضت بوده است که همواره از سوی خلف بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد تاکید قرار گرفته است. تواتر توصیه به وحدت به صورت عام و نیز انتظار وحدت کسانی که به اصول انقلاب اسلامی بیش از دیگران وفادارند به صورت خاص، از سوی امامت امت سبب گشته است این اصل مهم به یکی از پایه های اصولگرایی تبدیل گردد و همین وحدت سبب اعتماد ملت ایران و بازگشت اصولگرایی به سپهر سیاست ایران پس از مقاطع حکمرانی کسانی که تمایلشان به اصول انقلابی کمرنگ تر بود، گردد. این توصیه حتی به صورت خاص نیز مورد توجه بوده است تا آنجا که مقام معظم رهبری در دیماه 1388 در جمع برخی نمایندگان اصولگرا فرمودند "این مجموعه اصولگرا و انقلابی که امروز در مجلس هستند و بحمدالله در کشور هم اکثریت قاطعی دارند- به دلیل همین انتخابی که انسان می‌بیند انجام گرفته؛ خوب، این نشانه این است که مردم این جهت‌گیری و این راه را دوست می‌دارند- حتی المقدور نگذارید متشتّت شود. این وحدت مهم است."
از این رو در شرایطی که کشور در آستانه آزمونی بزرگ است و انتخاباتی که تدبیر امور سالهای حساس ایران اسلامی را رقم می زند و سکاندار اجرایی کشور را در میانه پیچ تاریخی کنونی انتخاب خواهد کرد؛ این امر اهمیتی دو چندان خواهد یافت.
از این رو بخش عمده تشکلهای اصولگرا در ائتلاف با یکدیگر برای ترسیم آینده ای روشن فراروی ایران اسلامی و تلاش برای رساندن آن به اهداف مقرر در چشم انداز 1404 گرد هم آمده و بر اساس 4 اصل التزام به اسلام ناب محمدی بر اساس ترسیم ولی فقیه، التزام به خط امام و قانون اساسی و نیز میثاق بر اجرای فرامین رهبری از همه اصولگرایان دعوت می نمایند به این پیمان که "ائتلاف اکثریت اصولگرایان" است، بپیوندند.
این ائتلاف به دنبال اعتلای عقلانیت، کارآمدی، قانون مداری در کشور، تلاش برای حل مشکلات مردم و تعامل سازنده با دیگر کشورها برای ارتقاء جایگاه ایران اسلامی بر اساس سه اصل عزت ، حکمت و مصلحت است.
این ائتلاف می تواند یاریگر فضای سیاسی کشور در ایجاد آرامش اخلاقی و روانی و کاهش اختلافاتی باشد که مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی است.
این ائتلاف نامزدهای انتخابات 92 را به تعامل و پایبندی به ضوابط انتخاباتی توصیه نموده و برای رقم خوردن انتخاباتی پرشور و با مشارکت گسترده مردمی از همه گروه های سیاسی می خواهد تا با حرکت در چارچوب قانون و سایه سار رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حماسه سیاسی نقش خویش را ایفا نمایند.
در این جمع تا کنون 5 نامزد انتخابات ریاست جمهوری که مورد حمایت تشکلهای متعدد اصولگرا بوده اند؛ آقایان دکتر آل اسحاق، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی، مهندس باهنر، حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی و متکی گرد هم آمده و میثاق بسته اند به خرد جمعی اصولگرایان و ساز و کار مورد تفاهم این ائتلاف پایبند بوده و در مسابقه خدمت به نظر واحد دست یابند و از این رو ائتلاف اکثریت اصولگرایان از سایر کسانی که با دارا بودن صلاحیت های لازم برای مسئولیت ریاست جمهوری قصد نامزدی انتخابات 1392 دارند و به گفتمان اصولگرایی پایبندند نیز دعوت به همراهی در این ائتلاف می نماید.

۱۳۹۲/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...