نسخه چاپی

آیا آرم طرح ترافیك یك برچسب انتخاباتی است؟+عكس

عکس خبري -آيا آرم طرح ترافيك يك برچسب انتخاباتي است؟+عكس

با توجه به اینكه تبلیغ مستقیم برای قالیباف غیر ممكن بوده است، آیا طراحان در پی آن بوده اند تا با تبلیغ شهرداری، به صورت غیر مستقیم شهردار تهران را تبلیغ نمایند؟

به گزارش نما پس از پایان یافتن ایام تعطیلات نوروز از امروز شنبه 17 فروردین دوربین های ثبت ورود به محدوده  طرح ترافیک فعال می شود و تنها خودروهایی حق ورود به قلب تهران را دارند که حامل برچسب آرم طرح ترافیک باشند.

اما نکته قابل توجه در برچسب های آرم طرح ترافیک امسال؛ رخنمایی آرم شهرداری به عنوان اصلی ترین و بلکه بیشترین حجم برچسب است که کاملا خود را روی شیشه ماشین ها نمایان خواهد کرد.
تا آنجا  که به نظر می رسد بیشتر از آنکه یک مجوز جهت کنترل ترافیک باشد، جلوه تبلیغاتی دارد.
این در حالی است که در سالهای قبل هیچگاه چنین امری متداول نبوده است و به نظر می رسد امسال تلاش بر آن بوده که کلمه شهرداری تهران بیشتر در انظار و دید مردم خود نمایی کند.
با این وصف باید پرسید با توجه به اینکه تبلیغ مستقیم برای قالیباف غیر ممکن بوده است، آیا طراحان در پی آن بوده اند تا با تبلیغ شهرداری، به صورت غیر مستقیم شهردار تهران را تبلیغ نمایند؟
اهمیت این سوال از آنجا است که تعداد برچسب های طرح طرافیک و روزانه بیش از 98هزار فقره است که تعداد قابل توجهی محسوب می شود و با توجه به سیار بودن آن و تردد در شهر، می تواند یک ابزار تبلیغی مناسب در سطح شهر باشد.


t3.jpg


چند نمونه از آرمهای سالهای قبل جهت مقایسه:

91.jpg

90.jpg
89.jpg
88.jpg
86.jpg
url.jpg

۱۳۹۲/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...