نسخه چاپی

پرفروش‌ترین اثر آیت‌الله مجتبی تهرانی

عکس خبري -پرفروش‌ترين اثر آيت‌الله مجتبي تهراني

ﻣﺪﻳﺮ دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله مجتبی تهرانی «شرح خطبه فدكیه» را پرفروش‌ترین اثر ایشان تاكنون خواند و گفت: تاكنون قریب به 100 هزار نسخه از این اثر منتشر شده است.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام و المسلمین ﺷﺎه‌ﻣﺤﻤﺪﭘﻮﺭ، ﻣﺪﻳﺮ مؤﺳﺴﻪ ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻣﺼﺎﺑﻴﺢ ﺍﻟﻬﺪی (دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله مجتبی تهرانی) در گفت‌وگو با تسنیم به بیان توضیحاتی درباره آثار این استاد فقید اخلاق در آستانه نمایشگاه کتاب تهران پرداخت.

جلد دوم «رسائل بندگی» در راه نمایشگاه کتاب
وی در توضیح آثار جدید مؤسسه که در نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد، از انتشار جلد دوم مجموعه «رسائل بندگی» با عنوان «حب به دنیا» خبر داد و گفت: این اثر آخرین مراحل چاپ خود را می‌گذراند و در نمایشگاه کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

شاه‌محمدپور اضافه کرد: مطابق برنامه‌های مؤسسه قرار بود که چندین اثر را برای نمایشگاه کتاب آماده کنیم که از جمله آنها مجموعه کامل شش جلدی رسائل بندگی، جلد نخست مباحث تربیتی، مباحث تفسیری و بخشی از جلسات شرح حدیث آیت‌الله تهرانی در مسجد جامع بازار بودکه متأسفانه با رحلت ایشان روند کار به هم خورد و عمده فعالیت ما مصروف تهیه کتاب خاطرات ایشان شد.

ﻣﺪﻳﺮ مؤﺳﺴﻪ ﭘﮋﻭﻫﺸﻲ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻣﺼﺎﺑﻴﺢ ﺍﻟﻬﺪی اضافه کرد: چاپ نخست کتاب خاطرات آیت‌الله تهرانی اشکالاتی داشت که در چاپ دوم آن اشکالات رفع شده و در نمایشگاه کتاب با پایین‌ترین قیمت ممکن در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

شاه‌محمدپور شرح خطبه فدکیه مرحوم آیت‌الله تهرانی را پرفروش‌ترین اثر آیت‌الله تهرانی تاکنون دانست و گفت: از سال 90 تاکنون قریب به 100 هزار نسخه از این اثر منتشر شده است و در نمایشگاه کتاب تهران این اثر در چاپ جدید عرضه خواهد شد که یکی از ویژگی‌های آن، درج متن کامل خطبه فدکیه در انتهای چاپ جدید است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله مجتبی تهرانی متولی اصلی انتشار آثار ایشان بوده و حقوق مادی و معنوی انتشار این آثار متعلق به این دفتر است؛ فلذا هرکس بخواهد در این زمینه فعالیتی انجام دهد، باید با اجازه دفتر و فرزند و وصی شرعی مرحوم آیت‌الله تهرانی، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین تهرانی به این کار مبادرت کند.

۱۳۹۲/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...