نسخه چاپی

برخورد با تبلیغات زودهنگام و خارج از موعد

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در خراسان رضوی گفت: رفتارهای خارج از عرف و قانون كاندیداها در تعیین صلاحیت بررسی می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر حسین قاضی زاده، شامگاه جمعه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: کاندیداها باید حداکثر رعایت قانون و تقید به احکام شرع را داشته باشند و رفتارهای خارج از عرف و قانون کاندیداها در تعیین صلاحیت بررسی می شود.

رئیس هيئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در خراسان رضوی افزود: داوطلبین و کاندیداها باید تلاش کنند تا بر مبنای اخلاق و منش اسلامی تبلیغات قانونی خود را انجام دهند و از تخریب و تفریط نیز دوری کنند.

با تبلیغات زودهنگام و خارج از موعد برخورد می شود

قاضي زاده گفت: با تبلیغات زودهنگام و خارج از موعد و عرف داوطلبین نیز برخوردهای جدی صورت خواهد گرفت و در این مسیر هر رفتار خارج از عرف و قانون در تعیین صلاحیت ها و تایید آرا مورد توجه است.

وی تصریح کرد: در مقوله تبلیغات انتخاباتی قانون باید رعایت شود زیرا در غیر این صورت در جایی که بر مبنای موارد مندرج در قانون تخلف است نادیده گرفته نمی شود.

رئیس هيئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امیدواریم مجبور نشویم حتی یک حوزه و یک صندوق را با اطلاع رسانی های مناسبی که انجام می شود ابطال کنیم، افزود: به منظور جلوگیری از تخلفات پیش آگهی و اطلاع رسانی لازم به داوطلبین انجام خواهد شد.

بررسی صحت و سلامت افراد

قاضي زاده بيان کرد: هيئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی سلامت افراد و صحت و عدم صحت انتخابات و آرا فرد را بررسی می کند و در صورت مشاهده تخلفات صندوق ها ابطال می شود.

وي افزود: هيئت نظارت شهرستان ها و بخش ها هم موظف هستند تخلفات را بررسی و رسیدگی کنند و دستگاه قضایی هم بر رفتارهای مجرمانه اقدام و رسیدگی می کند.

۱۳۹۲/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...