نسخه چاپی

انقلاب اسلامی عامل بیداری ملتهای آزاده جهان

مدرس و مدیر حوزه علمیه خواهران كپنهاگ در دانمارك گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و شخصیت امام خمینی(ره) عامل بیداری نه تنها ملت های عربی اسلامی منطقه بلكه تمام ملت های آزاده جهان شد.

دكتر 'یاسمن تركی پور' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: درست است كه امروز قدرتهای استكباری به واسطه در اختیار داشتن تكنولوژی و امكانات صنعتی بر ملتها به روز تسلط پیدا كرده اند، اما سنت الهی بر این قرار است كه ملتها بیدار شوند و ما امروز شاهد این بیداری و زنده شدن شكوفه امید در دل آنان هستیم.

این محقق و پژوهشگر علوم و معارف اسلامی ابراز افزود: امید به آینده در حال بیدار كردن ملتهاست و بدون شك، مهمترین عامل این امید در دل ملتها طی ده سال اخیر 'پیروزی انقلاب اسلامی در ایران'، 'تشكیل حكومت مردم'، 'تأسیس حكومت نه شرقی و نه غربی' و' پیشرفت سیاست مقاومت در مقابل قدرتهای استكباری' بود ه است .

دكتر تركی پور اظهارداشت: این وقایع، به مردم دنیا خصوصا مسلمانان امید بخشید و آنها را بیدار كرد . این خواست الهی و قدرت خدا است.

دانش آموخته جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به فرموده امام خمینی (ره )مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به همه ی عالم ، افزود: معنای صدور انقلاب این است كه ملتهای دنیا ببینند یك ملت، با قدرت خود و با اتكاء به اراده و عزم خویش و با توكل به خدا می تواند ایستادگی كند و تسلیم نشود.

خانم تركی پور افزود: اگر ملتها این پایداری را دیدند، باور خواهند كرد و تشویق خواهند شد كه خودشان را از زیر بار ظلم نجات دهند، امروز شما واضحترین حركات مسلمین را در جاهایی می بینید كه سالهای متمادی مسلمانآن ، زیر فشار بودند

۱۳۹۱/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...