نسخه چاپی

كاندیدای جبهه پایداری مشخص شد

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی از مشخص شدن كاندیدای اصلح در این جبهه خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام حسين جلالي" ضمن رد کردن پاره‌اي از اخبار مبني بر اينكه "مسعود ميرکاظمي" به عنوان يکي از گزينه‌هاي جبهه پايداري براي انتخابات آينده مطرح شده است، اظهار داشت: کانديداي اصلح در جبهه پايداري مشخص شده است اما وي از پذيرش اين مسئله استنکاف مي‌کند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: در صورتي که کانديداي ما احساس تکليف کند و اصلح بودنش را بپذيرد اين خبر توسط دبير کل جبهه اعلام خواهد شد.

وي درباره برنامه انتخابات رياست جمهوري جبهه پايداري نيز گفت: اين برنامه داراي ۷ محور بوده که تدوين آن نهايي و محورهايش در جلسه شوراي مرکزي قرائت شده است.

حجت‌الاسلام جلالي با بيان اين که اين برنامه تخصصي و کارشناسي شده است، گفت: برنامه دولت يازدهم جبهه پايداري پاسخگوي ضروريات مقطع کنوني است و در آن به شعار مهم و استراتژيك سال يعني "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" توجه شده و بعد از انتخاب رئيس‌جمهور برنامه در اختيار دولت منتخب مردم قرار مي‌گيرد.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: اين برنامه در حضور "آيت‌الله مصباح" نيز قرائت شد كه ايشان چند مورد، تذکراتي داشتند.

وي افزود: آيت‌الله مصباح در تذکرات خود فرمودند که کشور ما جمهوري اسلامي است که با محوريت دين و اسلام اداره مي‌شود؛ اين برنامه بايد واقع‌بينانه باشد و آن چه که امکان عملياتي شدن ندارد، از آن پرهيز شود.

رئيس دفتر آيت‌الله مصباح با بيان اينكه اين برنامه براي عموم مردم تشريح خواهد شد، خاطر نشان كرد: برنامه جبهه پايداري در واقع مانيفست دولت آينده است كه به صورت مفصل به تمامي مسائل پرداخته است.

گفتني است كه پيش از اين كانديداتوري "كامران باقري لنكراني"، "سعيد جليلي" و "پرويز فتاح" در جبهه پايداري مطرح شده بود و بنابر برخي اخبار، نظر اين جبهه بر روي كانديداتوري سعيد جليلي است.

لازم به ذكر است كه جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي است و مسئوليت هئيت مذاكره كننده هسته‌اي كشورمان با گروه ۵+۱ را بر عهده دارد.

۱۳۹۲/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...