نسخه چاپی

برنامه دشمن برای اخلال در انتخابات

دشمن طرح های روانی گسترده ای را برای جلوگیری از تحقق این حماسه سیاسی تدارك دیده است و همه رسانه ها و دستگاه های سیاسی و جامعه خود را به حال آماده باش درآورده و علاوه برجنگ روانی، بهره گیری از شرایط مذاكرات هسته ای و حتی قتل های مشكوك را همچنان فتنه 88 در برنامه خود دارد و همه ی توان خود را برای اخلال در انتخابات یا هرچه سردتر كردن حضور، به میدان آورده است و حداقل نتیجه ای كه دشمن می خواهد بگیرد منزوی كردن كاندیدای اصلح و ترویج ضعیف ترین كاندیداست.

به گزارش نما، پایگاه اطلاع رسانی بسیج مشروح سخنرانی سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت سال جدید شمسی در جمع کارکنان ستاد سازمان بسیج مستضعفین را منتشر کرد که در ادامه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

سال نو را با روزهایی لبریز از خاطره ی والاترین الگوی انسانیت و بهاری به عطر خوشبوترین گل بوستان خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آغاز کردیم.

در روزهایی که دل ها پر از یاد حماسه سازترین بانوی تاریخ است، فرزند بزرگوارش امام خامنه ای عزیز، از ما حماسه سازی می خواهد، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی.

و در چنین ایامی، چه الگویی برتر از وجود نازنین و نورانی حضرت صدیقه کبری (س) که برای حماسه آفرینی به او اقتدا کنیم و از او الهام بگیریم؟!

چه حماسه سیاسی بالاتر از معرفی فداکارانه ولایت و جان دادن در راه حاکمیت ولی بر حق خدا و دعوت مردم به اطاعت از ولایت حق؟!

چه حماسه سیاسی بالاتر از حضور در صحنه و مایه گذاشتن از همه ی وجود برای افشای چهره طاغوت های ظالم و متکبر دوران و بیدار کردن مردم و دیدن پرده های فریب و تزویر، با گذشتن از جان و مال و فرزند؟!

چه حماسه اقتصادی بالاتر از ایستادگی و مقاومت در گرسنگی و تشنگی های شعب ابی طالب و تحمل همه سختی های آنجا آن هم در دوران کودکی و تسلیم نشدن در دوران فقر و ناداری؟!

چه حماسه اقتصادی بالاتر از استمرار کار و تلاش و سخت کوشی و دست های پینه بسته از آسیاب کردن و بسنده کردن به مصرف حداقلی در اوج ثروتمندی؛ و در دوران مالکیت فدک چون فقیران زیستن و همه دارایی را صرف فقیران کردن؟!

این افتخار ملت ماست که رهبری حکیم و فرزانه، ما را به حماسه سازی آن هم نه در یک عرصه بلکه در دو عرصه سیاسی و اقتصادی فرا می خواند.

اینکه رهبری، ما را توانمند در چنین حماسه سازی می داند نشانه بلوغ و شایستگی سرشار ملت است بویژه آنکه امسال بر خلاف همه سال ها نه یک ماموریت و خواسته؛ بلکه دو خواسته هم زمان به ملت واگذار می شود و آنهم به گونه های حماسی، و نه به شکل و اندازه عادی.

حتما رهبری، ظرفیت تحقق چنان ماموریت های الهی را در ملت دیده اند که این خواسته را بر زبان جاری ساخته اند و این خود بیانگر فضیلت ملت ماست. ما مصممیم این حسن اعتماد رهبری را عاشقانه پاسخ گوییم و ثابت کنیم که لایق چنین اعتماد و ارزشهایی هستیم.

در فرهنگ عمومی کشور با شنیدن واژه حماسه در اذهان همه مردم، بلافاصله واژه بسیج تداعی می شود و همگان بسیج را به عنوان طلایه داران حماسه سازی ملت ایران می شناسند و جا دارد که در این فراخوان باز هم بسیج در حماسه سازی پیشتاز و خط شکن باشد و ظرفیت بالای ملت را در حماسه سازی اقتصادی نشان دهند. بسیج، خط شکن حماسه سیاسی و اقتصادی است.

هر واحد بسیج بلکه هر فرد بسیجی در چنین موقعیتی می باید با بر شماری توانایی ها و فرصت های، خود نقش خویش را در این حماسه آفرینی تعریف کند امروز با عرصه ای بسیار حساس تر و مهم تر از دوران دفاع مقدس مواجه هستیم هر بسیجی، هر پایگاه بسیج هر حوزه بسیج، هر ناحیه بسیج، هر قشر بسیج؛ خوب به صحنه نگاه کند و ببیند در این صحنه چه نقشی را می تواند ایفا کند؟

هیچکس نمی باید منتظر دستور باشد، دستور صادر شده است: حماسه آفرینی سیاسی و حماسه آفرینی اقتصادی. حماسه آفرینی نیازمند شور است و شعور؛ هر دو را باید توام به کار گرفت سستی و تعلل و غفلت و در مقابل ضعف هوشیاری و تفکر، آفت انجام وظایف در این صحنه است.

ملت ما همچون دفاع مقدس از این جبهه هم با سربلندی و موفقیت بیرون خواهد رفت و افتخار بیشتر در دنیا و آخرت نصیب کسانی خواهد شد که موقعیت خود را در این صحنه، خوب بشناسند و وظیفه خود را به نحو شایسته انجام می رسانند.

امسال بزرگترین حماسه سیاسی ملت ما، برگزاری انتخابات در فضایی آرام با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است. دشمن طرح های روانی گسترده ای را برای جلوگیری از تحقق این حماسه سیاسی تدارک دیده است و همه رسانه ها و دستگاه های سیاسی و جامعه خود را به حال آماده باش درآورده و علاوه برجنگ روانی، بهره گیری از شرایط مذاکرات هسته ای و حتی قتل های مشکوک را همچنان فتنه 88 در برنامه خود دارد و همه ی توان خود را برای اخلال در انتخابات یا هرچه سردتر کردن حضور، به میدان آورده است و حداقل نتیجه ای که دشمن می خواهد بگیرد منزوی کردن کاندیدای اصلح و ترویج ضعیف ترین کاندیداست.

خواسته آن‌ها این است که ضعیف ترین و زاویه دارترین فرد روی کار بیاید تا شاید بتواند در زورآزمایی های سیاسی و اقتصادی بر او غلبه کند. حماسه سیاسی بزرگ ما، برگزاری انتخاباتی امن، آرام، باشکوه و حضور حداکثری در انتخابات است. انقلابی ترین، کارآمدترین و همراه ترین رییس جمهور با ارزش های انقلاب اسلامی در خط امام راحل و امام حاضر است و برای این حماسه از شهید بزرگوار امسال شهید عبدالحمید دیالمه بصیرت می گیریم.

حماسه سیاسی بزرگتر از این، پرده برداری از چهره تزویر و فریب جهانخواران و در راس آن ها آمریکای جنایتکار است. دولت فریبکار آمریکای متجاوز همزمان با اعمال شدیدترین خصومت ها علیه ملت ایران و گسترش دادن دشمنی با ملت ایران به همه عرصه های ممکن که ساخت فیلم توهین آمیز علیه پیامبراسلام تا دادن جایزه فرمایشی اسکار از سوی کاخ سفید به فیلم ضدایرانی از تحریم نفت و معامله با دلار و طلا تا حذف کشتی از المپیک و حتی قطع پخش ماهواره ای شبکه های رادیو تلویزیونی ایرانی در سطح جهان، سازماندهی گروههای تروریستی و انجام خشن ترین جنایت ها علیه نمازگزاران ایرانی توسط عواملی همچون ریگی تنها نمونه هایی از آنست. آمریکا به دروغ مدعی دوستی با ایران بوده و بدنبال فریب دادن افکار عمومی مردم جهان به ویژه مردم ایران است.

عبور هوشمندانه از این فریب و حفظ خط سیاسی سازش ناپذیر و ظلم ستیز انقلاب اسلامی، حماسه ای بزرگتر از حماسه حضور انتخابات است که همه ما در روشنگری و حفظ اصول، تکلیف سنگینی برای تحقق این حماسه داریم و در خلق این حماسه از شهید بزرگوار نوجوان 14 ساله - شهید سیده طاهره هاشمی- الهام می گیریم که فرمود: «مبادا سازشی صورت گیرد و خون شهیدان به هدر رود.»

حماسه اقتصادی ملت ما با قطع وابستگی به درآمد نفتی و گفتمان اقتصاد مقاومتی عملی خواهد شد که ستون فقرات آن، کار و تلاش خستگی ناپذیر است. هر یک از ما باید سهم موثر و جدی در کار تولید بیشتر در کشور داشته باشیم و هر بسیجی باید یک تولید کننده باشد. هر خانه باید یک کانون تولید باشد و حماسه اقتصادی با کار و تولید مستمر محقق می شود. استفاده حداکثری از ظرفیت های عظیمی که مغفول واقع شده اند از دیگر ضرورت های تحقق این حماسه است.

کنترل مصرف بویژه قطع مصرف کالای خارجی یا کالاهایی که تولید آن وابسته به خارج است از اولی ترین ضرورت های حماسه اقتصادی است.

و این را باید بدانیم که پیروزی و تحقق حماسه سیاسی وابسته به حماسه اقتصادی است چرا که دشمن در هر جبهه شکست خورده و امروز برای پیروزی سیاسی خود به شکست اقتصادی ما دل بسته است.

و حماسه اقتصادی به حماسه سیاسی وابسته است چرا که تنها انتخاب یک دولت قوی و ولایتمدار می تواند راه پیشرفت اقتصاد را هموار کند.

با همت و عزمی که در ملت بسیجی مان سراغ داریم یقین داریم که امسال سال حماسه سازیهای بزرگ ملت ما خواهد بود.

۱۳۹۲/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...