نسخه چاپی

زمان اعلام دستورالعمل قطعی قیمت‌ خودرو

رییس شورای رقابت با بیان این‌كه دبیر انجمن خودروسازان وجاهت قانونی لازم برای سخن گفتن راجع به مصوبه این شورا را ندارد، گفت: ایشان باید ابتدا وكالت خود از خودروسازان را ثابت كند سپس راجع به مصوبه شورای رقابت سخن بگویند.

به گزارش نما، جمشید پژویان در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: مدیران عامل شرکت‌های ایران خودرو و سایپا همواره با شورای رقابت همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و در تمامی مراحل با ما یار بودند و در صورتی که نیاز باشد ادله دیگری در شورا بررسی شود ما از خود این آقایان خواهیم خواست با حضور در جلسه شورا صحبت‌های خود را ارائه دهیم به همین دلیل هر شخص و یا مقام دیگری که در رابطه با مصوبات شورای رقابت سخن بگوید از نظر ما وجاهت قانونی لازم را ندارد مگر این‌که از طرف این شرکت‌ها به عنوان نماینده رسمی به ما معرفی شود.

وی در رابطه با جلسه عصر فردا (یکشنبه) شورای رقابت نیز گفت: در این جلسه من گزارشی از اقداماتی که تاکنون در رابطه با بازار خودرو صورت گرفته ارائه خواهم داد و از اعضای شورا نظر خواهم گرفت تا ان شاء‌الله تا پایان فروردین ماه سال جاری دستورالعمل قطعی قیمت‌ خودرو اعلام شود.

احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران امروز در اولین اظهارنظر خود درباره قیمت خودروها در سال جدید به خبرنگار ایسنا گفت که مصوبه شورای رقابت درباره کاهش قیمت خودروها اجرایی نخواهد شد.

نعمت‌بخش ادامه داد: مصوبه قیمت‌گذاری شورای رقابت دارای ایراداتی است به‌گونه‌ای که این شورا مبنای قیمت‌گذاری را نرخ‌های شهریور ماه سال 91 به اضافه تورم بخشی شش ماهه دوم سال قرار داده است در حالیکه قیمت شهریورماه سال 91 خودروها همان قیمت‌های مصوب اسفند ماه سال 90 بود.

وی افزود: بنابراین شورای رقابت باید این مصوبه را اصلاح کرده و مبنای قیمت‌گذاری را نرخ‌های اسفند ماه سال 90 به اضافه تورم 12 ماهه سال 91 قرار دهد. در آن صورت مصوبه این شورا را اجرا خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...