نسخه چاپی

احتمال‌ افزایش ائتلاف‌ 5نفره تا 9 نفر

سخنگوی جبهه پیروان تاكید كرد: اگر نظر روحانیت جلب شود ممكن است طی فرآیندی 5 نفر ائتلاف اكثریت اصولگرایان به 8 یا 9 نفر افزایش یابند تا از این طریق تصمیم‌گیری برای اصولگرایان راحت‌تر شود.

به گزارش نما، سید‌کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اولین جلسه شورای مرکزی این جبهه با حضور باهنر و متکی به عنوان کاندیداهای انتخابات یازدهم اظهار داشت: آنها در این جلسه که پنجشنبه گذشته برگزار شد گزارشی از ائتلاف اکثریت اصولگرایان ارائه دادند.


سجادی ادامه داد: اعضای این ائتلاف تاکید دارند که در این ائتلاف برای ورود کسانی که ویژگی کاندیدا شدن داشته باشند و در عین حال اصولگرا محسوب شوند، باز است از این رو احتمال افزایش ائتلاف اکثریت از میان کاندیداهای مطرح وجود دارد به ویژه اینکه اگر جامعه روحانیت و جامعه مدرسین بخواهند اقداماتی را انجام دهند ممکن است افراد دیگری نیز به این ائتلاف بپیوندند.

سخنگوی جبهه پیروان تاکید کرد: اگر نظر روحانیت جلب شود ممکن است طی فرآیندی این 5 نفر به 8 یا 9 نفر افزایش یابند تا از این طریق تصمیم‌گیری برای اصولگرایان راحت‌تر شود.


وی با اشاره به اینکه این ائتلاف تاکنون دیداری با ائتلاف پیشرفت نداشته است گفت: ما مشغول برنامه‌ریزی به منظور برگزاری گردهمایی و همایش‌های انتخاباتی هستیم و ممکن است ائتلاف 5 نفره نیز گنگره‌ای برگزار کند.

۱۳۹۲/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...