نسخه چاپی

جانشين چاوز:

به من رأی ندهید،سایه شوم به سراغ‌تان می‌آید

عکس خبري -به من رأي ندهيد،سايه شوم به سراغ‌تان مي‌آيد

نیكلاس مادورو، جانشین چاوز در میان هوادارانش گفت: اگر به من رأی ندهید، سایۀ شومی بر شما حكمفرما خواهد شد.

به گزارش نما، خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ لوموند نوشت: نیکلاس مادورو، جانشین موقت چاوز، در آستانۀ نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری تهدید کرد در صورتی که کسی به شخصی به غیر از او رأی بدهد، سایۀ شوم نبردی تاریخی گریبانگیر وی خواهد شد. مادورو پیش از مرگ چاوز به عنوان جانشین وی انتخاب شده بود.

مادورو گفت: اگر کسی علیه من رأی بدهد، علیه خودش رأی دهد و فال شومی و بدبختی نبرد ماکاراپانا به سراغ او خواهد آمد. نبرد ماکاراپانا در قرن 16 میان نیروهای استعماری اسپانیایی و بومیان محلی آمریکای جنوبی به وقوع پیوست که در آن شمار زیادی قتل عام شدند. مادورو این سخنان را در ایالت آمازوناس و در حالی که پیشانی‌بندی محلی بر سر داشت، ایراد کرد. در این ایالت اکثراً مهاجران و بومیان کلمبیایی و برزیلی ساکن هستند.

مادورو در این دیدار انتخاباتی، رقیبش کاپریلس را به نیروهای استعمارگر اسپانیایی و طرفدارانش را سربازان مهاجم تشبیه کرد که سایرین را به بردگی می‌گرفتند.
مادورو گفت: در صورتی که بورژوازی ببرد، آموزش و بهداشت را خصوصی خواهد کرد و زمین‌ها را از بومیان خواهد گرفت و بدین ترتیب سایۀ شوم بدبختی بر شما حاکم خواهد شد. مادورو همچنین خود را پسر چاوز خواند.

در نظرسنجی‌ها، مادورو 10 امتیاز از کاپریلس(نامزد جناح راست) جلوتر است. انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا روز 14 آوریل برگزار خواهد شد.

۱۳۹۲/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...