نسخه چاپی

حمایت مفتی وهابی از اقدامات ضدشیعی

در حالی كه مخالفت‌ها با اقدامات ضدشیعی در مصر توسط شخصیت‌های برجسته مصر ادامه دارد، مفتی وهابیون در عربستان سعودی به حمایت از این افراد برخاست.

در ادامه اقدامات ضدشیعی وهابیون و سلفیون مصر، مفتی وهابیون در عربستان سعودی به حمایت از این افراد برخاست.

شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل‌شیخ، مفتی وهابیون در سخنانی خواستار مقابله با تشیع شد که به تعبیر او «عقاید مسلمانان را مورد هدف قرار داده است» و «کشورهایی به دنبال سوء‌استفاده از اموال مسلمانان برای جنگ با آنها هستند»!


* خطیب انقلاب مصر: تلاش‌های ضدشیعی سیاسی‌ست

این در حالی است که مخالفت‌ها با این مسئله در مصر بیشتر شده است که در مهمترین نمونه، «موسس جبهه دفاع از الازهر و اوقاف» و مشهور به خطیب میدان التحریر و انقلاب مصر، آنچه درباره شیعیان در مصر گفته می‌شود را سیاسی خواند و گفت: ترس از شیعیان بی‌معناست و وجود گردشگران ایرانی در مصر ترسناک نیست.


* رهبر شیعیان مصر: درگیری شیعه و سنی موجب افزایش امنیت رژیم صهیونیستی می‌شود

در همین حال الطاهر الهاشمی، از رهبران شیعه مصر، با اشاره به برخی اجلاس‌های اخیر در رژیم صهیونیستی، گفت: گزارش‌های اسرائیلی حاکی از آن است که درگیری شیعه و سنی موجب افزایش امنیت در این رژیم می‌شود و آنچه امروز در مصر و سوریه دیده می‌شود این است که امت اسلامی از سوی دشمن تاریخی آن یعنی «بنی صهیون» مورد حمله قرار گرفته است.

وی وهابیون را آلت‌دست رژیم صهیونیستی دانست و افزود: این طرح صهیونیستی شکست خواهد خورد چراکه دشمن اول و آخر مسلمانان بنی صهیون هستند و مسلمانان باید ید واحده باشند و به تبلیغات وهابیون گوش فراندهند.منبع:فارس

۱۳۹۲/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...