نسخه چاپی

دبيركل حزب موتلفه اسلامي :

آمریكا فرصت آلماتی 2 را از دست داد

حبیبی با اشاره به گفتگوی تیم مذاكره كننده ایران در آلماتی بیان داشت: نتایج گفتگو نشان داد آنها نمی خواهند حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند دست از خصومت با ملت ایران بردارند .

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحریکات و تحرکات آمریکا در شبه جزیره کره گفت : آمریکا در شبه جزیره کره با آتش بازی می کند .
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی, وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به فشار های غرب و به ویژه آمریکا به کره شمالی اظهار داشت: نتیجه تحریم ها و فشار ها در شبه جزیره کره این است که صدای شمارش معکوس یک جنگ هسته ای به گوش می رسد .
وی افزود: آمریکا به عنوان کشوری متجاوز که بخشی از کره زمین را در آستانه یک فاجعه انسانی همانند فاجعه هیروشیما و ناکازاکی قرار دارد شناخته خواهد شد .
حبیبی در ادامه با اشاره به گفتگوی تیم مذاکره کننده ایران در آلماتی بیان داشت: مذاکرات آلماتی 2 فرصتی بود که آمریکائی ها حسن نیت و صداقت خود را نشان دهند و ثابت کنند به مذاکره به عنوان یک استراتژی برای تحمیل نظرات خود نگاه نمی کنند، اما متاسفانه نتایج گفتگو نشان داد آنها نمی خواهند حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند دست از خصومت با ملت ایران بردارند .
وی تاکید کرد: دفاع از حق هسته ای ایران یک اجماع ملی است هیچ کس حق ندارد این حق را نادیده بگیرد ملت تاکنون در برابر زیاد خواهی های غرب و به ویژه آمریکا ایستاده و نتیجه این ایستادگی را هم دیده است و از این پس هم در مقاومت خود تردید نمی کند .
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت و گو به راهبرد این حزب در انتخابات آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: راهبرد اصلی ما در درجه اول تشویق مردم به شرکت در انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری است. ما به شدت مخالف دخالت بیگانگان در رقابت های انتخابات آینده هستیم و به طیف ها و جریانهای التقاطی ، انحرافی و تکرو هشدار می دهیم همانند انتخابات سال 88 مرتکب اعمالی نشوند که از سوی مردم به خیانت به کشور متهم شوند.
وی افزود: سلامت انتخابات و رعایت اخلاق اسلامی در رقابت ها و مهار مداخله خارجی در رقابت ها باعث می شود انتخابات به عنوان یک فرصت برای تحکیم امنیت ملی درآید و در این صورت ملت قادر خواهند بود که انتخابات آینده را به صورت یک حماسه سیاسی در آورند.
حبیبی گفت: حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات آینده خود گفتمان و برنامه خاص خود را دارد و آن را در دیدار با مراجع توضیح خواهد داد.
و ی ادامه داد: ما امیدواریم مردم و مسئولان دست به دست هم دهند و در خلق این حماسه طوری عمل کنند که پاسخی به تهدید ها و تحریم های دشمن باشد .
حبیبی با اشاره به سال حماسه اقتصادی و سیاسی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذری شده است اظهار داشت: همه زیر ساخت های لازم برای یک جهش اقتصادی بزرگ و حذف وابستگی بودجه کشور به نفت آماده است. شکل گیری یک دولت مقتدر با حرکت در برنامه چشم انداز بیست ساله و برنامه پنج ساله در قالب بودجه سال 92 می تواند آنرا عملیاتی کند، لذا تصویب بودجه 92 در مجلس فوق العاده مهم است .
وی گفت: موانع تولید و صادرات باید با سیاستهای دقیق بودجه ای برداشته شود تا مشکل بیکاری و نهایتا تورم مهار شود .
حبیبی بیان داشت: اهتمام به حفظ ارزش پول ملی از دیگر اقدامات شکل گیری حماسه اقتصادی است. یکی از وظایف مهم دولت آینده اتخاذ سیاستهای دقیق پولی و مالی است تا به واسطه آن جلوی آسیب به ارزش پول ملی گرفته شود .
وی گفت : باید کمربند ها را محکم ببندیم. ظرفیت های بسیاری در زیر ساختهای اقتصادی کشور وجود دارد که ما را قادر میسازد وابستگی بودجه به نفت را به حداقل برسانیم. پیش بینی ما این است که آمریکا در سال 92 به خباثت های خود مبنی بر تحریم ها ادامه می دهد لذا هیچ انتظاری از دشمن جز دشمنی نباید داشت.باید روی پای خود بایستیم و توکل به خدا کنیم و با دلاوری و دلیری از عقبه ها و گردنه ها عبور کنیم و اینکار رامی توانیم به پایان برسانیم .

۱۳۹۲/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...