نسخه چاپی

قیمت‌گذاری جدید خودرو تا پایان فروردین

عضو شورای رقابت با تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این شورا گفت: دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری خودرو تا پایان فروردین ماه تدوین خواهد شد و اگر خودروسازان خارج از دستورالعمل پول اضافی دریافت كرده باشند، به مردم برگردانده خواهد شد.

به گزارش نما نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با فارس، در مورد جزئیات جلسه عصر امروز شورای رقابت اظهار داشت: در این جلسه که با حضور اعضای شورا تشکیل شد، موضوع قیمت‌گذاری خودرو مورد بررسی قرار گرفت و تأکید شد که هر نوع قیمت‌گذاری خودرو خارج از دستورالعمل شورای رقابت، خلاف قانون است.

وی ادامه داد: به همین دلیل، اگر خودروسازان پیش از ابلاغ قیمت‌های جدید بر اساس دستورالعمل شورای رقابت، مبلغ اضافی از خریداران دریافت کنند، این مسئله مورد بازرسی قرار می‌گیرد و مابه‌التفاوت دریافتی از خریداران به آنها پس داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این زمینه با شرکت‌های خودروساز متخلف برخورد خواهد شد، تأکید کرد: هیچ کس حق تعیین قیمت برای خودروها را خارج از دستورالعمل شورای رقابت‌ها ندارد، حتی کمیسیون اصل 90 مجلس.

قاضی‌پور در مورد تدوین دستورالعمل نهایی قیمت‌گذاری خودرو در شورای رقابت نیز گفت: این دستورالعمل تا پایان فروردین ماه تدوین خواهد شد.

به گفته وی، جلسه بعدی شورای رقابت، یکشنبه دو هفته بعد تشکیل می‌شود.

۱۳۹۲/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...