نسخه چاپی

برای ریاست‌جمهوری احساس تكلیف نكردم

عکس خبري -براي رياست‌جمهوري احساس تکليف نکردم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من جزو آن دسته از اهالی سیاست، فرهنگ و اجتماع هستم كه برای ریاست جمهوری احساس تكلیف نكردم و نمی‌كنم.

به گزارش نما، محمد حسین صفارهرندی شامگاه یکشنبه در حاشیه سفر به کرمان در پاسخ به فارس که خواستار ارائه تحلیل وی در مورد لیست اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی روزنامه دولت شد، اظهار داشت: من مصاحبه نمی‌کنم و همان‌‌طور که دیده‌اید من به شهرهای بسیاری می‌روم، اما یک مصاحبه شهرستانی ندارم و در تهران هم مصاحبه نمی‌کنم.


وی با اشاره به اینکه آخرین مصاحبه‌هایم را قبل از عید نوروز با رسانه‌های مختلف انجام داده‌ام، تصریح کرد: مصاحبه نکردن با رسانه‌ها در حال حاضر انتخابی برای من است و فرصت‌هایم به نحو دیگری صرف می‌شود.


مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دلم نمی‌خواهد، وارد مباحثی مانند لیست کاندیداها در روزنامه دولت شوم و دیدگاه‌هایم را در جلسات به صورت تفصیلی می‌گویم و دیگر مصاحبه نمی‌کنم.


صفارهرندی در پاسخ به این پرسش که آیا در این بازار داغ اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری شما هم وارد صحنه این رقابت می‌شوید، افزود: این موضوع را قبلا هم گفته‌ام که من جزو آن دسته از اهالی سیاست، فرهنگ و اجتماع هستم که احساس تکلیف برای ریاست جمهوری نکردم و نمی‌کنم.


وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان از شعارزدگی در زمینه شعار حماسه سیاسی و اقتصادی به دور ماند، عنوان کرد: یکی از راه‌ها این است که شما، افرادی مثل من را که پیدا می‌کنید، زود نگویید که در این باره نظر بدهید و مصاحبه کنید، زیرا همین کار هم نوعی کار شعاری است.

۱۳۹۲/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...