نسخه چاپی

نامه اعتراض آمیز باشگاه الهلال به AFC

عکس خبري -نامه اعتراض آميز باشگاه الهلال به AFC

باشگاه الهلال در آستانه بازی با استقلال در پاسخ به انتقادات سرمربی آبی‌پوشان نامه اعتراض‌آمیزی به AFc ارسال كرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، مدیر باشگاه الهلال فهد المفرج گفته که تیمش باید استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا به جمع ۱۶ تیم بتواند صعود کند.

وی مدعی شده که الهلال در دیدار رفت بازی را در اختیار داشته و استقلال برخلاف جریان بازی این تیم را شکست داده است.

وی در ادامه تاکید کرده تیم الهلال روحیه خود را دوباره به دست آورده و با قدرت در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

مدیر باشگاه الهلال در پاسخ به اظهارات امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال که از اتفاقات رخ داده در فرودگاه ریاض و نحوه میزبانی مسئولان باشگاه الهلال انتقاد کرده و به نوعی خواسته بود که به این رفتارها باید متقابلا پاسخ داد،‌ دوباره انتقاد کرد و خبر داد مسئولان باشگاه عربستانی یک نامه رسمی به AFC فرستاده‌اند که در آن به صحبت های قلعه نویی اعتراض کرده‌اند.

روزنامه الوطن در این زمینه نوشت: قلعه نویی درحالی این سخنان را گفته که کاروان ایرانی باشگاه استقلال در سفر به عربستان به این دلیل در فرودگاه ریاض به دلیل تدابیر امنیتی و حضور ۸۰ نفر از جمله بازیکنان، کادر فنی، کارکنان اداری تیم و خبرنگاران بوده است.

این روزنامه ادامه داده است: کاروان شلوغ استقلال که بیشتر آنها خارج از بازیکنان و اعضا کادرفنی بود، باعث تاخیر شد چرا که کنترل کردن این تعداد مسافر پرشمار در فرودگاه به دلیل مسایل امنیتی زمان‌بَر است و نمی توان خیلی سریع کار آنها را انجام داد،‌در واقع شلوغی کاروان استقلال عامل معطلی در فرودگاه بود نه کارشکنی مسئولان باشگاه الهلال یا مسئولان فرودگاه ریاض.

۱۳۹۲/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...