نسخه چاپی

جنایت وحشیانه جبهه تروریستی النصره

منابع موثق در سوریه جزئیات یكی از آخرین جنایات جبهه تروریستی النصره را كه در آن بیش از 50 شهروند بی گناه سوری به شهادت رسیده اند را منتشر كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حملات گروههای تروریستی طی هفته های اخیر علیه شهرک المسرب در استان دیرالزور به اوج خود رسید. این حملات پس از آن اوج گرفت که جوانان این منطقه با ایستادگی در برابر جبهه تروریستی النصره توانستند ضربات سنگینی به آنها وارد کنند.


جوانان شهرک المسرب که برای دفاع از مردم منطقه خود در برابر گروههای تروریستی سلاح بدست گرفته بودند توانستند یک هفته پیش برخی از مهمترین سرکردگان جبهه تروریستی النصره و مفتی آنها در این منطقه را به هلاکت برسانند.


در نتیجه مقاومت مردم شهرک المسرب، جبهه تروریستی النصره خود را در موضع ضعف و حقارت دید و تصمیم به انجام جنایتی شوم علیه آنها گرفت. این گروه تروریستی که از سوی دولت قطر حمایت می شوند، دو روز پیش با جمع آوری شمار زیادی از عناصر خود شبانه از سه محور به شهرک المسرب حمله کردند.


در این حمله وحشیانه گروههای تروریستی به صورت خانه به خانه اقدام به قتل عام خانواده های مختلف سوری در این شهرک کردند. منابع موثق تاکید می کنند که در نتیجه این اقدام تروریستی حداقل 50 تن از ساکنان این شهرک به صورت وحشیانه به شهادت رسیدند.


جبهه تروریستی النصره برخی از این خانواده ها را به صورت دسته جمعی هدف گلوله قرار داده است. همچنین برخی دیگر از ساکنان این شهر در نتیجه تخریب کامل خانه های خود و ریختن آوار کشته شده اند. گروههای تروریستی برخی از این خانه ها با استفاده از مواد منفجره بسیاری قوی ویران کرده اند.

۱۳۹۲/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...