نسخه چاپی

فتاح كاندیدای جبهه پایداری را نپذیرفت

عضو جبهه پایدری با بیان اینكه پرویز فتاح حضور در انتخابات به عنوان كاندیدای جبهه پایداری را نپذیرفت، گفت: شانس لنكرانی به عنوان كاندیدای نهایی جبهه پایداری زیاد است و این جبهه اردیبهشت ماه كاندیدای اصلی خود را معرفی خواهد كرد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، ابولقاسم جراره نماینده مردم هرمزگان و عضو جبهه پایداری با بیان اینکه جبهه پایداری هنوز رسما اعلام نکرده کاندیدای نهایی این جبهه چه کسی است گفت: رایزنی ها برای انتخاب میان آقایان سعید جلیلی، پرویز فتاح و باقری لنکرانی بوده است.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه جلیلی ظاهرا قصد کاندیداتوری ندارد، براین اساس بین دو گزینه دیگر شانس چه کسی به عنوان کاندیدای نهایی بیشتر است گفت: با توجه به اینکه آقای فتاح نیز نپذیرفته است که کاندیدای جبهه پایداری شود، به احتمال بسیاز زیاد شانس لنکرانی به عنوان کاندیدای نهایی بیشتر است.

وی در پاسخ به این سوال که زمان معرفی کاندیدای نهایی جبهه پایداری چه زمانی خواهد بود گفت: اردیبهشت ماه کاندیدای نهایی این جبهه معرفی خواهد شد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به ای سوال که آیا این فراکسیون در خصوص کاندیدایی خاص به اجماع خواهد رسید ، گفت: این موضوع بستگی به شرایط دارد، اگر رقابت بین اصولگرایان باشد بعید است که اجماع حاصل شود اما اگر اصلاح طلبان گزینه جدی را معرفی کنند و از جانب آنها احساس خطر شود وحدت میان اصولگرایان نیز شکل خواهد گرفت.

این عضو جبهه پایداری همچنین در خصوص جزئیات مطرح شده در جلسه اعضای جبهه پایداری با آیت الله مصباح گفت: بنده در ان جلسه حضور نداشتم و از جزئیات ان بی اطلاعم.

۱۳۹۲/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...