نسخه چاپی

موافقت با كناره‌گیری كاپیتان از تیم ملی

رئیس فدراسیون تكواندو با بیان اینكه اعتقاد دارم تیم ملی تكواندو به توانمندی و تجربه یوسف كرمی نیاز دارد، گفت: با تمام این تفاسیر به تصمیم یوسف كرمی احترام می گذاریم و برای او در هر عرصه‌ای كه قصد خدمت دارد، آرزوی موفقیت می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه یوسف کرمی تکواندوکار بزرگی است و افتخاراتی که او برای ورزش ایران در عرصه رقابت‌های قاره‌ای، جهانی و المپیک به ارمغان آورده تحسین برانگیز است، تصریح کرد: همواره معتقدم تیم ملی تکواندو به توانمندی و تجربه کرمی نیاز دارد اما با این حال به تصمیم کرمی احترام می گذاریم و برای او در هر عرصه ای که قصد خدمت دارد، آرزوی موفقیت می کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: بی‌شک یوسف کرمی از سرمایه‌های تکواندو ایران است؛ تکواندوکاری که بارها در میادین بزرگ افتخار آفریده و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در آورده و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کرده است و شخصا دوست داشتم او با حضور در مسابقات جهانی مکزیک و کسب پنجمین مدال صاحب رکوردی تازه در تکواندو جهان می‌شد. با این حال او در تاریخ تکواندوی ایران و جهان همیشه جاویدان خواهد بود و توانمندی فنی و افتخارات اوهیچگاه او فراموش نخواهد شد.

به گزارش مشرق، اوایل هفته جاری بود که یوسف کرمی شبانه اردوی تیم ملی را ترک کرد. پس از این اقدام کادر فنی تیم ملی تکواندو تا پایان هفته جاری به او فرصت داد تا به اردوهای تیم ملی بازگردد اما ظاهرا کرمی اشتیاقی به بازگشت نشان نداد و مسئولان فدراسیون تکواندو به نوعی او را محترمانه کنار گذاشتند.

۱۳۹۲/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...