نسخه چاپی

پرسپولیسی ها قلعه نویی را كتك زدند؟

عکس خبري -پرسپوليسي ها قلعه نويي را کتک زدند؟

مدیر روابط عمومی استقلال در واكنش به شایعه برخورد فیزیكی پرسپولیسی ها با قلعه نویی گفت: «دروغ است، پیگیری می كنیم.»

به گزارش نما به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی ظهر امروز برای عرض تسلیت به مهدوی کیا به مراسم ختم مادر وی در مسجد فاطمی رفت ولی پس از خروج وی شایعه شد که پرسپولیسی ها وی را کتک زده اند. بلافاصله مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نسبت به شایعه برخورد فیزیکی هواداران پرسپولیس با امیر قلعه نویی واکتش نشان داد.


محمد سررشته داری درباره این شایعه که برخی هواداران پرسپولیس در جریان حضور امیر قلعه نویی در مراسم درگذشت مادر مهدی مهدوی کیا با سرمربی استقلال برخورد فیزیکی کرده اند، اظهار داشت: «این مساله دروغی بیش نیست اما طرز نگارش آن در برخی رسانه ها به نوعی است که گویا اتفاق افتاده است. من خودم با سرمربی استقلال صحبت کردم و او هم وقتی متوجه این مساله شد، تاکید کرد نه تنها کوچکترین برخوردی میان او و هواداران پرسپولیس اتفاق نیفتاده است بلکه هواداران پرسپولیس به او احترام فراوانی هم گذاشتند.»


وی درباره این شایعه که گفته می شود پلیس قلعه نویی را از بین مردم جدا کرده است گفت: «پلیس در صحنه حضور داشت اما پلیس راهنمایی رانندگی! آن هم برای اینکه به قلعه نویی کمک کند که اتومبیلش را پارک کند.»


سررشته داری افزود: «به نظر می رسد در شرایطی که امیر قلعه نویی در روز بازی حساس تیمش مقابل الهلال دست به یک کار جوانمردانه می زند و برای همدردی به این مراسم می رود، نوع نگاه رسانه ها باید با کنکاش و بررسی بیشتری همراه باشد. ما هم این شایعه را پیگیری می کنیم.»

۱۳۹۲/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...