نسخه چاپی

حمله انتخاباتی رادیو فردا به اصولگرایان

حملات و اتهامات رادیو فردا علیه جریان اصولگرا و نیروهای ولایتمدار در فاصله زمانی 2ماه و نیم مانده به انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سایت رادیو دیروز نوشت:

در حالی که حمایت و جانبداری رادیوفردا از اصلاح‌طلبان سابقه دیرینه‌ای دارد و در آستانه انتخابات پیش رو هم این حمایت‌ها از چندی پیش عیان‌تر شده، حملات و اتهامات رادیو فردا علیه جریان اصولگرا و نیروهای ولایتمدار هم از هم‌اکنون و در حدود 2 و نیم ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

بر همین اساس رادیوفردا در مورد تعدد کاندیداهای اصولگرا، تحلیلی توهین‌آمیز و سراسر اتهام و جوسازی نسبت به کلیت جریان اصولگرایی کشور ارائه کرد و بیشتر این افراد ثبت‌نام کرده در اردوگاه اصولگرایان را عده‌ای منفعت‌طلب معرفی نمود که به دنبال کسب منافع شخصی خویش هستند.

در این گزارش رادیو فردا که بیشتر یک گزارش سفارشی و کاملا هدفمند بر اساس سیاست‌های کاخ سفید در آستانه انتخابات پیش رو به نظر می‌رسید علت تعدد افراد داوطلب برای کاندیداتوری ریاست جمهوری را باج گرفتن از رهبری و نیز داشتن این پیش فرض که « ما از احمدی‌نژاد سال 84 که در بین مردم گمنام‌تر نیستیم!» عنوان کرد.

گفتنی‌است؛ رادیو فردا در این گزارش خود هم در ادامه سناریوی از پیش تعیین‌شده کاخ سفید برای التهاب‌آفرینی در آستانه انتخابات، باز هم به حوادث سال 88 اشاره کرد تا به این طریق در آستانه انتخابات بر افکار عمومی تاثیر گذاشته و زمینه‌سازی‌های لازم برای سایر سناریوهای سیاسی اجتماعی در انتخابات فراهم شود.

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...