نسخه چاپی

تظاهرات بحرینی ها در منامه و لندن

عکس خبري -تظاهرات بحريني ها در منامه و لندن

بحرینی‌ها با تظاهرات گسترده در منامه پایتخت بحرین و مخالفان بحرینی نیز با برگزاری تجمع اعتراض آمیز در برابر مقر نخست وزیری انگلیس بار دیگر مخالفت خود را با رژیم آل خلیفه اعلام كردند.

به گزارش نمابه نقل از باشگاه خبرنگاران ، تظاهرکنندگان در منامه خواستار حقوق مردم بحرين هستند که آل خليفه به آن بي اعتنايي مي کند.آنها همچنين با برگزاري مسابقه اتومبيلراني فرمول يک در منامه مخالفت کردند .تظاهرکنندگان شعارهاي متعددي سر مي دادند اما يک هدف واحد يعني سرنگوني رژيم ستمکار آل خليفه را دنبال مي کنند .

بحريني ها همچنين ديروز به دعوت روحانيون در نزديکي مساجدي که آل خليفه ويران کرده اند نماز جماعت خواندند.اين دعوت در چارچوب هفته تخريب مساجد در بحرين صورت گرفت .رژيم آل خليفه بيش از سي و هشت مسجد را در بحرين ويران کرده است.

مخالفان بحريني در لندن که دولت انگليس از نظام آل خليفه حمايت مي کند در مقابل مقر ديويد کامرون نخست وزير انگليس تجمع و اظهارات سفير اين کشور را در بحرين محکوم کردند .

سفير انگليس در بحرين تظاهرکنندگان بحريني را تروريست توصيف کرده است .

معترضان در مقابل مقر کامرون ، حمايت انگليس از منامه و سياست دوگانه لندن را در تعامل با اعتراضات مردمي در بحرين محکوم کردند .

اوضاع در بحرين روشن شده و دعوت به گفتگو يک نمايشنامه طنز آميز است که مخالفان به آن واقف هستند و مي دانند که فقط با هدف تبليغاتي است و با گفتگوي نمايشنامه اي تلاش مي شود از فشارهاي مردمي به نظامي که با برآورده کردن خواسته‌هاي بحريني ها يعني آزادي و عدالت اجتماعي مخالفت مي کند کاسته شود .

اگر حمايت انگليس و برخي ديگر از کشورهاي استعمارگر نبود بحرين نمي توانست به مخالفتش ادامه دهد.

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...