نسخه چاپی

جزئیات شكایت جدید پالیزدار از مرتضوی

مصطفی همدانی از طرح شكایت جدید «عباس پالیزدار» از «سعید مرتضوی» دادستان سابق تهران به اتهام افترا و نشر اكاذیب خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فردا، وکیل «عباس پالیزدار» با اعلام خبر شکایت جدید موکلش از «دادستان سابق تهران»، به تشریح جزئیات این شکایت پرداخت.


مصطفی همدانی از طرح شکایت جدید «عباس پالیزدار» از «سعید مرتضوی» دادستان سابق تهران به اتهام افترا و نشر اکاذیب خبر داد.



وی توضیح داد: پس از بازداشت و نگهداری غیر قانونی پالیزدار و افراد مرتبط با پرونده او در بازداشتگاه انفرادی به دستور داستان سابق تهران شکایتی از آنها در دادسرای انتظامی قضات مطرح شد.



همدانی تصرح کرد: دادسرای انتظامی قضات، دادستان تهران و رئیس وقت دادسرای کارکنان دولت و بازپرس پرونده پالیزدار را تعلیق کرد که در واقع اولین تعلیق مرتضوی قبل از تعلیق او در خصوص پرونده کهریزک بود.



وکیل پالیزدار گفت: پیمان عطار از وکلای دادگستری مرتبط با پرونده پالیزدار شکایت دیگری از دادستان و تعداد دیگری از مسئولان سابق قضایی از جمله یکی از قضات صاحب‌نام در دادسرای عمومی و انقلاب طرح کرد.



وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای یکی از متهمان پرونده کیفرخواست و قرار مجرمیت صادر شده و پرونده وی آماده ارسال به دادگاه کیفری استان و پرونده سایر متهمان مفتوح است و هنوز قرار صادر نشده است.



همدانی با اعلام خبر طرح شکایت جدید «پالیزدار» از «مرتضوی» به تشریح جزئیات این شکایت پرداخت و توضیح داد: آقای مرتضوی قبل از عید در جریان رسیدگی به پرونده کهریزک اظهارنظری درباره پرونده پالیزدار کرد.



«وی در سخنانش در حالی از عبارت «باند پالیزدار» استفاده کرد که همه متهمان این پرونده از جمله خود پالیزدار از اتهام تشکیل باند به منظور اقدام علیه امنیت کشور تبرئه شدند و موضوعیت تشکیل گروه ضد امنیتی کاملاً منتفی شد».



وکیل پالیزدار در پایان گفت: به همین علت پالیزدار، عطار و جواد ترابی شکایت جدیدی از مرتضوی تحت عنوان افترا و نشر اکاذیب در شعبه 15 بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مطرح کردند.

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...