نسخه چاپی

نارنجك‌ها كار دست استقلال داد

عکس خبري -نارنجک‌ها کار دست استقلال داد

سایت یورو اسپورت عربی از احتمال جریمه مالی باشگاه استقلال به خاطر تخلفات هوادارانش خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از ايسنا، الهلال عربستان در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانست با یک گل استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

سایت یورو اسپورت عربی نوشت: "راشد الدوسری، ناظر قطری دیدار استقلال با ایران در جریان بازی یادداشت‌برداری‌های زیادی کرد که مهم‌ترین آنها مواد منفجره‌ای بود که تماشاگران استقلال به طرف نیمکت الهلال پرتاب کردند.

همچنین عبدالبشیر عبدالمالک، داور سنگاپوری این دیدار، بازی را به خاطر آسیب دیدگی‌ کمک داور دوم و چند بازیکن الهلال در اثر پرتاب ترقه تماشاگران ایرانی متوقف کرد. همه‌ی این‌ها یادداشت‌برداری‌هایی بودند که ناظر مسابقه آنها را مورد توجه قرار داد. مطمئنا او گزارش خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته‌ انضباطی AFC ارائه خواهد کرد. کمیته‌ انضباطی، AFC جریمه‌های مالی را برای استقلال در نظر خواهد گرفت."

در ادامه گزارش این سایت عربی آمده است: "تماشاگران ایرانی بعد از خروج کاروان الهلال از ورزشگاه آزادی قصد داشتند برای آنها ایجاد مزاحمت کنند که با دخالت نیروهای امنیتی ایرانی این کار نافرجام ماند. اعضای سفارت عربستان به همراه تیم در ورزشگاه حضور یافتند و آنها تا فرودگاه همراهی کردند. انتظار می‌رود صبح چهارشنبه کاروان الهلال به ریاض برسد. فهد مدید ، عضو هیات رییسه الهلال که پیش از این هواپیمای اختصاصی را برای تیمش در نظر گرفت در فرودگاه حاضر خواهد شد. باشگاه الهلال پس از پیروزی ارزشمندی که در تهران به دست آوردند به هر کدام از بازیکنان این تیم ۱۰ هزار ریال سعودی پاداش داد."

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...