نسخه چاپی

برتری استقلال برابر ملوان در نیمه نخست

تیم فوتبال استقلال تهران، نیمه نخست دیدار با ملوان بندرانزلی را با گلزنی 'محسن یوسفی' با نتیجه یك بر صفر به سود خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، دیدار معوقه تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و ششم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

در 10 دقیقه ابتدایی این دیدار، اشتباهات متعدد بازیكنان دو تیم باعث شد تا فرصت چندانی برای گلزنی ایجاد نشود اما در ادامه استقلالی ها كه از حمایت هواداران خود سود می بردند، توپ و میدان را در اختیار گرفتند.

در دقیقه 17، حركت تیمی بازیكنان استقلال و پاس مناسب 'جی لوید ساموئل'، توپ را به 'محسن یوسفی' رساند كه این بازیكن نیز به راحتی دروازه تیم ملوان را باز كرد.

در ادامه كار، ارسال فریدون زندی، توپ را در آستانه دروازه به ساموئل رساند كه این بازیكن نتوانست گل دوم آبی پوشان را به ارمغان آورد.

در دقیقه 27، تیم ملوان بندرانزلی بهترین فرصت را برای جبران گل خورده به دست آورد كه ضربه 'محمد نزهتی' با واكنش 'سیدمهدی رحمتی' روبرو شد و راهی به دروازه استقلال پیدا نكرد.

در ادامه، تلاش بازیكنان تیم ملوان بندرانزلی برای جبران نتیجه ثمری نداشت تا نیمه نخست این دیدار با یك گل به سود تیم استقلال تهران پایان یابد.

۱۳۹۱/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...