نسخه چاپی

درگیری خونین پلیس با 6 زورگیر خشن

سروان بایرام گوزل زاده گفت: ماموران انتظامی طی یك درگیری خونین با زورگیران خشن آنان را روانه بیمارستان كردند.

به گزارش نما سروان بايرام گوزل زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: ماموران تخصصي اين کلانتري در پي ده‌ها فقره شکايت هموطنان مبني بر زورگيري و سرقت اموالشان توسط گروهي از اراذل و اوباش، بلافاصله با چهره نگاري و شناسايي متهمان به رديابي آنان پرداختند.

رييس کلانتري 170 کهريزک در ادامه اظهار داشت: به دنبال اين موضوع ماموران تخصصي طي چندين روز فعاليت فشرده توانستند متهمان را در خيابان 8 شمالي، که در حال تردد با يک دستگاه نيسان بودند، رديابي کنند.

60665_302.jpg


اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: ماموران بلافاصله خود را به محل مورد نظر رسانده و راننده به محض رويت واحد گشت بر سرعت خود افزوده و به صوت شاخ به شاخ شدن قصد واژگوني خودروي پليس را داشت.

وي افزود: ماموران بلافاصله از خودرو پياده شده و شليک چند تير هوايي و چند تير به سمت خودرو،مسير نيسان را عوض کردند.

سروان بايرام گوزل زاده ابراز داشت: ماموران بلافاصله به دنبال اين موضوع به تعقيب و گريز متهمان پرداخته و آنان نيز در بين مسير اقدام به پرتاب سنگ و آسيب رساندن به خودرو واحد گشتي را مي‌کردند و به هيچ وجه به هشدار هاي پليس توجهي نمي‌کردند.

رييس کلانتري 170 کهريزک در ادامه گفت: ماموران به دليل حساسيت موضوع مجدد اقدام به شليک چند تير به بدنه خودرو کرده و توانستند نيسان را از مسير منحرف کرده و متوقف سازند.

اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: پس از توقيف خودرو متهمان با برداشتن قمه از نيسان بيرون آمدند و قصد درگيري با ماموران را داشتند که عوامل واحد انتظامي با شليک چند تير به دست و پاي 2 تن از زورگيران آنان را وادار به تسليم کرده و مجروحان را بيمارستان انتقال دادند.

لازم به ذکر است 4 متهم ديگر به کلانتري انتقال داده شدند و از آنان مقاديري مواد مخدر شيشه، 4 قبضه قمه و 5 قبضه چاقو مخصوص زورگيري کشف و ضبط شد.

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...