نسخه چاپی

اهانت وقیحانه در صفحه یك هنرپیشه به ولایت فقیه + تصویر

عکس خبري -اهانت وقيحانه يك هنرپيشه به ولايت فقيه + تصوير

در این یادداشت سراسر توهین كه در صفحه اختصاصی لیلا حاتمی در شبكه اجتماعی گوگل پلاس منتشر شده حاكمیت ولایت فقیه در كشور ابزاری برای چپاول كشور توصیف شده است.

به گزارش نما به نقل از سرّنیوز  در پی زلزله بیستم فروردین در بوشهر که به کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان منجر شد، مطلبی در صفحه شخصی لیلا حاتمی منتشر شد که طی آن  ولایت فقیه و مسئولین کشور مورد اهانت و هتاکی قرار گرفتند. در این یادداشت سراسر توهین که در صفحه اختصاصی لیلا حاتمی در شبکه اجتماعی گوگل پلاس منتشر شده حاکمیت ولایت فقیه در کشور ابزاری برای چپاول کشور توصیف شده است. در ادامه ی این اهانت ها مسئولین نظام ناکارآمد و نابخرد توصیف شده و با تکرار سخنان دشمنان ملت ایران، کشور درحال فروپاشی و از ایران به عنوان منزوی ترین کشور یاد شده است.

در تعدادی دیگر از پست های جهت دار صفحه لیلاحاتمی، ضمن انتشار تصاویری از ویرانه های زلزله بوشهر در حاشیه این تصاویر نوشته شده: "روز ملی فناوری هسته ای، بوشهر." و نویسنده اینگونه احساس قلبی خود را درخصوص فناوری هسته ای کشور به صورت تلویحی بیان کرده است. به نظر می رسد که لیلا حاتمی باید هرچه سریع تر نسبت خود را با صفحه مذکور مشخص نماید.

30-05-34 10-55-13.jpg


پیش تر و در جریان زلزله مرداد ماه سال 91 در آذربایجان شرقی نیز جریان ضدانقلاب و دشمنان کشور کوشیده بودند تا با از سواستفاده از مصیبت وارده به هموطنان، اغراض سیاسی خود را پیگیری کنند.

۱۳۹۲/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...