نسخه چاپی

شهرك نشینان صهیونیست مسلح شده اند

رژیم صهیونیستی ، تمام شهرك نشینان صهیونیست را مسلح كرده است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری المنار ؛ منابع آگاه فاش ساختند ، شهرک نشینان در حمله به فلسطینیان با نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی همکاری می کنند.



بر اساس این گزارش ، 4 فلسطینی در کرانه باختری هدف شلیک گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان قرار گرفتند . این در حالی است که حمله به فلسطینیان و داراییهای آنان در روزهای گذشته افزایش یافته است.دادگاههای اسرائیلی در چنین مواردی برضد فلسطینیان حکم صادر می کنند.



در روستای رامون در شرق رام الله 3 برادر فلسطینی بر اثر شلیک گلوله زخمی شدند ، با این تفاوت که افرادی با لباس شخصی به طرف آنان شلیک کردند . حال یکی از این جوانان وخیم گزارش شده است . به گفته روستاییان پس از این حادثه چند دستگاه خودروی اسرائیلی در محل حاضر شدند و افراد زخمی را به مکانی نامعلوم بردند .

یک فلسطینی دیگر در یک شهرک قدیمی در الخلیل مورد اصابت گلوله قرار گرفت . کارشناسان معتقدند اقدام صهیونیستها به مسلح کردن شهرک نشینان صهیونیست ، آنهم پس از محکومیت شهرک سازی در سرزمینهای فلسطینی در شورای حقوق بشر سازمان ملل به این معنی است که صهیونیستها هیچ گونه حق حیاتی برای فلسطینیان قائل نیستند چه رسد به داشتن کشور مستقل فلسطینی.

۱۳۹۱/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...