نسخه چاپی

پیكرهای پاك سه شهید گمنام وارد اردبیل شد

پیكرهای پاك سه شهید گمنام ساعتی قبل پیش با استقبال پرشور خانواده‌های شهدا، مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی و مسئولان لشكری وارد فرودگاه اردبیل شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، گروه‌های ویژه استقبال از شهدا از جمله رزم نوازان پیکرهای شهدا را تا حسنییه فرودگاه اردبیل همراهی کردند و حاضران ضمن زیارت شهدا به عزاداری و نوحه خوانی پرداختند.

پیکرهای این سه شهید گمنام که در «عملیات والفجر8 » در منطقه «فاو» به شهادت رسیده‌اند با استقبال استادان، کارکنان و دانشجویان به حسینیه دانشگاه محقق اردبیلی انتقال داده می‌شود.

همچنین مراسم شبی با شهدا و میثاق با آرمانهای شهدا با حضور جمعی از دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی و سپس در مسجد قدس برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکرهای سه شهید گمنام فردا بعد از نماز جمعه با حضور مردم از محل مصلی تا حسینیه ثارالله شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

روز شنبه 24 فروردین نیز یکی از شهدا در محوطه اداره کل اطلاعات استان اردبیل خاکسپاری و مراسم بدرقه دو شهید از حسینیه ثارالله تا میدان بسیج انجام و مابقی مراسم سوگواری و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان‌های کوثر و خلخال بویژه در شهر «کلور» انجام می‌شود.

۱۳۹۲/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...