نسخه چاپی

تشدید حملات شبانه به منازل بحرینیها

عکس خبري - تشديد حملات شبانه به منازل بحرينيها

منامه(العالم)- ناظر مركز حقوق بشر بحرین از تشدید حملات شبانه به منزل شهروندان و بازداشت 50 شهروند بحرینی تا پیش از برگزاری مسابقات فرمول یك به میزبانی منامه خبرداد.

به گزارش نما "يوسف المحافظه" در گفتگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: حملات شبانه به منازل مردم در مناطق مختلف همچنان ادامه دارد و تا پيش از برگزاري مسابقات فرمول يك نزديك به 50 نفر در مناطق متعدد مانند معامير و ستره براي ترساندن مردم بازداشت شدند.
ناظر مركز حقوق بشر بحرين افزود: ديروز هم در منطقه الدراز افراد نقابدار با لباس شخصي نيمه هاي شب به منازل مردم يورش بردند و بدون آن كه مجوز بازداشت داشته باشند اقدام به ربودن شهروندان و انتقال آنها به نقاط نامعلوم كردند.
وي از اظهارات سخنگوي آل خليفه و وزير حقوق بشر بحرين و انكار نقض آشكار حقوق شهروندان بحريني و زندانيان سياسي از سوی مسوولان اين كشور به شدت انتقاد كرد.
اسميره رجب سخنگوي رژيم آل خليفه بازداشت هاي سليقه اي در بحرين را منكر شده بود و صلاح علي وزير حقوق بشر بحرين نيز از شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد خواسته بود در انعكاس وقايع بحرين امانت را رعايت كند!
يوسف المحافظه درباره اظهارات اين دو مسوول بحريني گفت: ما به اينگونه سخنان عادت كرده ايم مخصوصا اين دونفر كه همواره شكنجه و نقض حقوق بشر در بحرین را منكر شده اند . اما سازمان هاي بين المللي تا كنون از موارد تعدي به حقوق شهروندان در بحرين پرده برداشته و حتي وزارت كشور بحرين را وادار به اعتراف به ارتكاب قتل نموده اند.

۱۳۹۲/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...