نسخه چاپی

احتمال حضور علی مطهری در لیست جبهه مردم‌سالاری

دبیركل حزب مردم‌سالای از احتمال حضور علی مطهری در لیست جبهه مردم‌سالاری خبر داد.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالای در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس و در پاسخ به این سؤال که آخرین استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات چیست، اظهار داشت: ما بنای ورود به انتخابات را داریم و لیست خواهیم داد.

وی افزود: جبهه مردم‌سالاری لیست 100 نفر برای سراسر کشور و همچنین یک لیست 15 نفره را برای تهران ارائه می‌دهد.

کواکبیان در پاسخ به این سؤال که آیا ورود اصلاح‌طلبان منحصر به لیست جبهه مردمسالاری است، گفت: ما این مسئله را نمی‌گوییم ولی افرادی که گرایش اصلاح‌‌طلبانه دارند، در این لیست می‌آیند.

وی در پاسخ به این سؤال که برای لیست تهران که گفته‌اید 15 نفره است، کاندیدا دارید یا خیر، اظهار داشت: بله؛ به موقع کاندیداها‌یمان را معرفی می‌کنیم.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در خصوص ورود منتقدین دولت به لیست جبهه مردم‌سالاری هم اظهار داشت: در حال مذاکره با بعضی از این افراد هستیم که به عنوان مثال می‌توانیم به آقای مطهری اشاره کنیم.

کواکبیان در پاسخ به این سؤال که مطهری مدعی شده که در لیست جبهه متحد هم حضور دارد، آیا حضور همزمان مطهری در لیست جبهه متحد و لیست اصلاح‌طلبان ممکن است، گفت: اگر آقای مطهری در لیست جبهه پایداری که بعید است و یا جبهه متحد باشد، قطعا با خودش مشورت می‌کنیم تا ببینیم آیا مصلحت هست در لیست ما هم باشد یا نه.

وی در عین حال افزود: شاید اولویت آقای مطهری حضور در لیست جبهه متحد باشد و ما هم اصراری نداریم و تنها می‌گوییم که می‌توانیم منتقدین دولت را در لیست‌مان قرار دهیم.

۱۳۹۰/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...