نسخه چاپی

حضور ایران در 36 هزار كیلومتری فضا

عضو كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه تا 250 كیلومتر در فضا پیش رفتیم، گفت: تا پایان سال ۹۵، در 36 هزار كیلومتری فضا حضور خواهیم یافت.


به گزارش نمابه نقل از فارس، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در جمع روستای لرگان کجور با بیان اینکه امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم، اظهار داشت: حماسه سیاسی با حضور گرم مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا محقق می‌شود.

وی افزود: فاصله‌ای بین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نیست و این دو مکمل یکدیگر هستند و به یاری خدا با حضور میلیونی مردم به جهانیان ثابت می‌شود که پیرو ولایت و شهدای خود هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر لزوم داشتن وحدت و انسجام تاکید کرد و بیان کرد: بنیان‌ها باید محکم شود، سلایق مختلف است و این اشکالی ندارد و نتیجه را مردم تعیین می‌کنند و میزان به فرموده امام (ره) رای مردم است.

احمدی بر ضرورت اتحاد ملی اشاره کرد و عنوان داشت: بنیان‌ها باید محکم شود و این اعتقاد و ایده ماست و رمز پیروزی ما در اتحاد و همدلی است.

وی گفت: امروز شبکه‌های تلویزیونی خارج از کشور برنامه‌های ضدایرانی خود را شروع کردند و باید حواسمان باشد و با هم و در کنار هم بر علیه دشمن باشیم.

احمدی لاشکی اظهار کرد: باید در مسئله انتخابات در رفتار، گفتار و مباحثی که باعث ایجاد خشونت است پرهیز و بر مشترکات تاکید کرد و اینکه امروز همه با سلایق مختلف می‌گوییم انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است این نشانه اتحاد است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره دستاوردهای ایران در عرصه فضایی خاطرنشان کرد: تا 250 کیلومتر در فضا پیش رفتیم و امروز این نوید را بدهم که تا پایان سال 95، در 36 هزار کیلومتری فضا حضور خواهیم یافت و ما همه اینها را مدیون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح آزادراه تهران شمال با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: 34 سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت و مردم چالوس یک پروژه به خود ندیدند که رئیس جمهور برای افتتاح آن بیاید اما قطعه چهار آزادراه تهران شمال با حضور شخص رئیس جمهور افتتاح شد.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...