نسخه چاپی

توصیه آیت الله‌ نوری‌همدانی به وزارت ورزش

عکس خبري -توصيه آيت الله‌ نوري‌همداني به وزارت ورزش

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی گفت: ورزش در عرصه های مختلف شخصی و اجتماعی بویژه میان جوانان دارای اهمیت است و آنان ركن اصلی توسعه و پیشرفت كشور محسوب می‌شوند.


به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان افزود: جوانان رکن اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری را تشکیل می دهند و پیامبر اکرم(ص) نیز توجه خاصی به جوانان و همچنین پویایی آنان و سلامت روح و جسم آنها داشتند.

وی بیان داشت: پیامبر(ص) همواره سعی در شکوفا کردن جوانان داشتند و ما نیز باید با تقویت آنان، ایجاد اشتغال و فراهم کردن فضای رشد نسل جوان، کشور را در جهت صحیح به پیش ببریم.

آیت الله العظمی نوری همدانی ادامه داد: وقتی انسان جوانانی را می بیند که در نیروگاه ها و آزمایشگاه های مرتبط با علوم مختلف به ویژه در عرصه هسته ای این گونه ما را در دنیا سربلند کرده، احساس عزت می کند.

وی تاکید کرد: مسوولان باید ریشه آلودگی ها که یکی از آنها بیکاری است را از دامان جوانان پاک کنند و اجازه ندهند وقت آنان به بطالت بگذرد.

وی اضافه کرد: باید طرح های اجرایی در حوزه جوانان به صورت منسجم و هماهنگ و ریشه ای اجرایی شود.

آیت الله العظمی نوری همدانی یکی از راه های تقویت جوانان در جامعه را توسعه ورزش در کشور دانست و گفت: ورزش روح و جسم جامعه را شاداب می کند و ذهن را طراوت می بخشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود، بسیاری از معضلات از جامعه رخت بر می بنند؛ البته باید چگونگی توسعه ورزش همگانی با برنامه ریزی منسجم انجام گیرد.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...