نسخه چاپی

پاسخ ملك‌زاده به گزارش خبری 20:30

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با ارسال متنی به گزارش خبری پنجشنبه 20:30 واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه ایران، پاسخ محمدشریف ملک‌زاده به شرح زیر است:

«ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) احتراما به دنبال خبری که در برنامه 20:30 مورخ 22 فروردین ماه 1392 پخش شد، مستدعی است دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات و رسانه‌ها عین پاسخ اینجانب در آن برنامه خبری قرائت گردد.

متاسفانه پخش‌کنندگان این برنامه گویی مبانی کلام اسلامی را توهم می‌پندارند. ما در محضر علما و صاحبان رایت دین آموخته‌ایم که واسطه غیب و شهود امام معصوم است که در حال حاضر حضرت حجت (روحی له الفداء) می‌باشد و روشن‌تر بگویم آنچه در این عالم تحقق یافته است، به واسطه حضور انسان کامل، ذات مقدس امام معصوم است؛ یعنی جان ما و آنچه در این عالم جاری است مدیون آن حضور نورانی است و این خدمتگزار ناچیز هر چه دارم از عمر و جان و توفیق خدمتگزاری مدیون حضرت حق و عنایات آن انسان کامل است.

زهی تاسف که مبانی اعتقادی کلام اسلامی و شیعی در مبحث امامت که از اصول دین و مذهب محسوب می‌شود، در صدا و سیمای این نظام مقدس به عنوان توهمات تلقی می‌گردد. اما رجاء واثق دارم این سهو از متولیان محترم صدا و سیما نیست.

آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم اسلامی و حریم ولایت اهل بیت را دارم.»

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...