نسخه چاپی

سوءاستفاده اجباری از كارمندان به عنوان سیاهی لشكر انتخاباتی

عکس خبري -سوءاستفاده اجباري از کارمندان به عنوان سياهي لشکر انتخاباتي

سازمان میراث فرهنگی با اختصاص بودجه هنگفت از بیت المال و با استفاده ازكاركنان دستگاه های مختلف، میتینگی را در استادیوم صد هزار نفری آزادی برای رو نمایی از كاندیدای جریان انحرافی برگزار می كند!

به گزارش نما به نقل از رجانیوز، طبق برنامه ریزی رئیس سازمان میراث فرهنگی، این میتینگ در روز پنجشنبه 29/1/92 با حضور بیش از یکصد هزار نفر از اعضای سازمان ها و دستگاه های مختلف سراسر کشور تحت عنوان جشن و مراسم تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی برگزار خواهد شد. انتخاب پوشش تقدیر از برگزارکنندگان سفرهای نوروزی در حالی است که براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است که ازکاندیدای انتخاباتی جریان انحرافی نیز با وجود اینکه مسئولیت کنونی او هیچ ارتباطی به این همایش ندارد، رونمایی شود!

رجانیوز که سالها از دولت حمایت می کرد و پس از عملکرد حلقه انحرافی، به صف منتقدان پیوسته می افزاید: کلیه هزینه های مربوط به ساخت جایگاه، نور، صدا، تصویربرداری، دعوت از هنرمندان، موسیقی، مجری، قاری، تبلیغات محیطی، چاپ کارت های دعوت و هزینه های مرتبط از محل یکی از مراکز وابسته به سازمان میراث تأمین شده که حدود بیش از 800 میلیون تومان برآورد شده است.

از سوی دیگر برای پر کردن ورزشگاه بزرگ آزادی، برای تمام استان ها و سازمان ها سهمیه مشخص شده است تا با حضور پرسنل و مرتبطین خود استادیوم آزادی را پر کنند که از جمله می توان به سهمیه های اختصاصی زیر اشاره کرد؛ هلال احمر 30 هزار نفر، سازمان میراث فرهنگی 20 هزار نفر، سازمان حمل و نقل و راهداری 10هزار نفر، وزارت کشور(فرمانداران، بخشداران، شهرداران و...) 10 هزار نفر، آموزش و پرورش (دانش آموزان و کادر استان های تهران، البرز، قزوین، قم و...) 10 هزار نفر، بخش خصوصی و گردشگری 10 هزار نفر و... پرسنل سازمان میراث فرهنگی هم برای حضور در مراسم به همراه خانواده های خود (حداکثر تا 10نفر) توجیه شده اند.

همچنین گفته می شود در پی هماهنگی با وزیر ارتباطات مقرر شده است که شرکت رایتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، مسئولیت پذیرایی (بسته های پذیرایی و ناهار روز مراسم) را به سبک هواپیمایی و توسط کترینگ هواپیمایی ماهان تهیه و آماده و در میان مدعوین توزیع کند که برای این کار هزینه هر نفر 40 هزارتومان برآورد شده است.

سازمان میراث فرهنگی مبالغی را تحت عنوان هزینه های سفر نوروزی به استان ها به منظور هزینه حمل و نقل و پذیرایی بین راهی مدعوین اختصاص داده است که جمعاً حدود 6 میلیارد تومان تخمین زده می شود.

این گزارش حاکی است: برخی از مدعوین مراسم روز 29 فروردین از نحوه جمع آوری لیست افراد و حضور در مراسم و فیلم و عکس برداری و... ابراز نگرانی کرده و احتمال می دهند که پس از سپری شدن این مقطع، در آینده با مشکلات جدی مواجه شوند، بنابراین تمایل چندانی برای حضور در مراسم ندارند. برخی از مدعوین نیز از نحوه هزینه کردها و مخارج این مراسم که منشأ آن نامشخص و شبهه ناک است ابراز نگرانی کرده و عقیده دارند حضور در این مراسم صحیح نیست.

انتظار مردم از دستگاه های قضایی و اطلاعاتی کشور آن است که در شرایط اقتصادی حساس کنونی و در حالی که اقشار کم درآمد با شرایط معیشتی سختی دست به گریبانند، اجازه ندهند چند میلیارد تومان از کیسه بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی حلقه انحرافی هزینه شود.گفتنی است که از دستگاه های قضایی و اطلاعاتی کشور پذیرفته نیست که بعد از وقوع واقعه و اتلاف میلیاردها تومان از بیت المال فقط در حد گزارش ماجرا بسنده کنند.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...