نسخه چاپی

توهین بیشرمانه سایت آقازاده آشوبگر به بیت رهبری + سند

این سایت كه به سبك باجگیرانه به ارتزاق می پردازند در ایام فتنه۸۸ بعنوان یكی از رسانه های حامی فتنه نقش مهمی در تخریب نیروهای انقلاب داشت. سایت مذكور هم اكنون فیلتر است و لیكن مشخص نیست كه چگونه و با چه پشتوانه ای به فعالیت در فضای مجازی و سم پراكنی مشغول است.

به گزارش نما به نقل از "ندای انقلاب"، یکی از سایت های طرفدار فتنه ۸۸ به بهانه نقد حضور برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مراسم فاطمیه بیت رهبری اقدام به توهین به بیت مقام معظم رهبری در بخش های کامنت خود نمود. به گزارش«سراج۲۴»، سایت «بازتاب امروز» که مسئولان آن از حامیان فتنه ۸۸ بوده و در پازل برخی از ساکتین فتنه فعالیت رسانه ای خود را ادامه می دهند در مطلبی به بهانه حضور برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مراسم فاطمیه بیت مقام معظم رهبری اقدام به انتشار مطالب و کامنت هایی کرد که در چارچوب ادامه توهین ها و ادعاهای فتنه گران در آستانه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می باشد.
این سایت فتنه انگیز در بخش کامنت های خود مدعی شد که بیت مقام معظم رهبری مثل سابق نبوده و رویه سیاسی را دنبال می کند. گفتنی است این سایت که شگرد آن القای مطالب توهین آمیز خود در بخش کامنت هایش می باشد چندی پیش در مطلبی دیگر نوشته بود که با وجود رهبرانقلاب به عنوان ولی فقیه در راس امور٬ رئیس جمهوری از حق قانونی خود محروم است و برای مجازات رئیس جمهوری باید سهم رهبری در شکل‌گیری حوادث نیز لحاظ شود.

لازم به ذکر است این سایت که به سبک باجگیرانه به ارتزاق می پردازند در ایام فتنه۸۸ بعنوان یکی از رسانه های حامی فتنه نقش مهمی در تخریب نیروهای انقلاب داشت. سایت مذکور هم اکنون فیلتر است و لیکن مشخص نیست که چگونه و با چه پشتوانه ای به فعالیت در فضای مجازی و سم پراکنی مشغول است. به جاست مسئولین امنیتی- قضایی با دقت و حساسیت بیشتر عملکرد ضد امنیتی این سایت را پیگیری نمایند.

4.jpg
5.jpg

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...