نسخه چاپی

خواننده لس آنجلسی در جشن دولتی ها!

این روزها جریان انحرافی تمام توان خود را برای برگزاری میتینگ انتخاباتی در ورزشگاه آزادی كه با عنوان تجلیل از خادمین سفرهای نوروزی برگزار خواهد شد به كار بسته است.


اخبار رسیده حاکی است برای پر شدن ورزشگاه به هر استان سهمیه 2 الی 3 هزار نفری اختصاص داده شده که استانها موظفند این تعداد را برای آن روز در تهران و ورزشگاه آزادی حاضر نمایند.
بنابر این گزارش، ظاهرا به سیاق موارد مشابه، هر مسئول استانی که قدرت اجرایی این ماموریت را نداشته باشد باید با پست خود خداحافظی کند.
از سوی دیگر با وجود اینکه ظرفیت ورزشگاه آزادی با احتساب محوطه میانی نهایتا کشش 120 هزار جمعیت را دارد، بیش از 200 هزار دعوت نامه و تعداد بسیار زیادی پوستر مراسم نیز چاپ شده است که با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی کشور معلوم نیست مخارج آن از کجا و با چه توجیهی تهیه شده است.
همچنین شنیده ها حاکی از دعوت چهره های مشهور ورزشی و سینمایی برای حضور در این مراسم با وعده های آنچنانی است.
اما نکته اصلی و به قول معروف آسی که قرار است در ساعات آخر رو شود حضور حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی در این برنامه است که در جلسات اجرایی مطرح شده و با شخص وی نیز گفتگو شده اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است
.گفتنی است حبیب از جمله ایرانیان خارج نشینی بود که پس از تسلط جریان انحرافی و شخص ملک زاده بر شورای عالی ایرانیان، در کنار افرادی چون هوشنگ امیراحمدی، پریوش سطوتی، اسدالله نیک نژاد (کارگردان فیلم جنجالی لاله) و... مورد لطف این جریان قرار گرفت و پس از سالها دهن کجی به ارزشهای انقلاب اسلامی به کشور بازگشت.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...