نسخه چاپی

مقابل زیاده‌خواهی آمریكا می‌ایستیم

عکس خبري -مقابل زياده‌خواهي آمريکا مي‌ايستيم

معاون ستاد كل نیروهای مسلح با ارزیابی برخی مواضع در قبال تنش در شبه‌جزیره كره گفت: ما هر جا لازم باشد در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریكا می‌ایستیم و بر سر حق با كسی معامله نمی‌كنیم.

به گزارش نما، سردار سید مسعود جزایری در گفت وگو با فارس با اشاره به آنچه در فضای سیاسی و رسانه‌ای بین‌الملل پیرامون تنش در شبه جزیره کره می‌گذرد، اظهار داشت: عده‌ای به حدی برابر امریکا محافظه‌کارندکه از ذکر نام "شیطان بزرگ" هم ابا دارند. این در حالیست که حضور امریکا در مناطق مختلف جهان، اثری جز افزایش تنش نداشته است که نمونه اخیر آن در شبه جزیره کره قابل ارزیابی است.


وی افزود: ما هرکجا لازم باشد در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا می‌ایستیم و بر سرحق با کسی معامله نمی‌کنیم.


سردار جزایری با تاکید بر اینکه سیاست‌های دولت و حاکمان امریکایی در چارچوب سیستم‌های ابرسرمایه‌داری و مافیایی صهیونیستی حاکم بر قدرت‌ها رقم می‌خورد، گفت: کسانی که سیاست نرمش در برابر هجمه‌های شیطان بزرگ را دنبال می‌کنند، در حافظه تاریخی خود دچار مشکل شده‌اند و فراموش کرده‌اند هر کشور و ملتی برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم‌های سلطه پا پس گذاشته، سرنوشتی جز خفت و وابستگی نداشته است.


رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور تأکید کرد: انقلاب اسلامی هرگز دوستان دیروز و امروز خود را تنها نمی‌گذارد.


معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ گفت: با افزایش سطوح مقاومت مردمی در اقصی نقاط جهان در برابر رژیم‌های سلطه و استکباری، زمینه‌های افول هرچه بیشتر این رژیم‌ها فراهم شده و خردمندی آن است که ابعاد گوناگون این دوره حساس تاریخی به خوبی درک و فهمیده شود و کسانی که دل در گرو آزادی ملت‌ها دارند، در این گذر حساس به ایفای نقش بپردازند.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...