نسخه چاپی

خطیب جمعه ای كه در راه مسجد ترور شد

تك تیراندازهای سپاه صحابه در ادامه ترورهای هدفمند علیه شیعیان پاكستان؛ امام جماعت مسجد "نور ایمان" كه برای اقامه نماز جمعه راهی مسجد بود هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

به گزارش نما به نقل از ابنا، در تازه‌ترين حملات تروريستي و هدفمند علیه شیعیان، مزدوران سپاه صحابه امام جماعت مسجد "نور ایمان" در منطقه "ناظم آباد" پاکستان را به شهادت رساندند.

«حاجی غضنفر علی» که برای اقامه نماز جمعه راهی مسجد بود در بین راه هدف تک تیراندازهای سپاه صحابه قرار گرفت و به شهادت رسید.

پیکر این شهید به بیمارستان عباسی کراچی منتقل شده است.

روز گذشته نیز «فخرالاسلام» نامزد شیعه جنبش متحده قومی از حوزه 47 مجلس ایالت سند پاکستان بر اثر تیراندازی در منطقه هاله شهر حیدرآباد پاکستان به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار ابنا گروه طالبان که از ساکنان محلی پاکستان خواسته است انتخابات پارلمانی آتی این کشور که قرار است روز 21 اردیبهشت برگزار شود را تحریم کند مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است.

انفجار بمب، افزایش خشونت ها و قتل های هدفمند در کراچی طی روزها و ماههای گذشته افزایش چشمگیری داشته است به طوری که در سال 2012 بیش از یک هزار و 100 نفر قربانی عملیات تروریستی اعضای گروههای غیرقانونی در این شهر به عنوان بزرگترین شهر اقتصادی پاکستان، شدند.

ترديدي وجود ندارد كه حملات عليه شيعيان و شيعه كشي يك اقدام سازمان يافته است كه هدف از آن، ايجاد تفرقه و درگيري‌هاي قومي بين مسلمانان است و اگر دقيق‌تر به اين مسئله توجه شود مشخص مي‌گردد كه عقبه اين اقدامات جنايتكارانه و شوم به محافل بين‌المللي متخاصم با اسلام باز مي‌گردد و سرنخ اين تحركات ضدانساني در دستان صهيونيست هاست.

اين قبيل جنايات، تازگي ندارد و اين مورد، آخرين آن نيز نخواهد بود. طي ماه‌هاي اخير، دهها فقره عمليات تروريستي عليه شيعيان در كشورهاي مختلف منطقه انجام شده كه به كشته شدن شمار زيادي منجر گرديده است.

آنچه مايه تأسف مضاعف است سكوت قشر روشنفكر جوامع اهل تسنن در برابر با اين جنايات و توطئه‌هاي آشكار است كه گسترش شكاف در جوامع اسلامي را موجب مي‌شود و خشنودي محافل صهيونيستي و اميدواري آنها براي تحقق اهداف شومشان را سبب مي‌گردد.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...