نسخه چاپی

قرار فیسبوكی قلعه نویی، توهم یا واقعیت؟!

قلعه نویی در كنفرانس قبل از بازی با گهر ناراحتی خود را از تشویق شدن مجیدی در بازی با الهلال نشان داد و مدعی شد تشویق شدن مجیدی، براساس یك قرار فیس بوكی انجام شده است.

قلعه نویی در کنفرانس قبل از بازی با گهر ناراحتی خود را از تشویق شدن مجیدی در بازی با الهلال نشان داد و مدعی شد تشویق شدن مجیدی، براساس یک قرار فیس بوکی انجام شده است.

بیشتر صحبت های سرمربی استقلال در این کنفرانس مربوط به همین موضوع بود اما آیا واقعا چنین قراری قبل از بازی در این صفحه اجتماعی گذاشته شده بود؟

قرار فیس بوکی، توهم یا واقعیت؟

در فیس بوک بیشتر از 100 صفحه هواداری از مجیدی وجود دارد. صفحاتی که بعضا تعداد قابل توجهی عضو دارند. حداقل 10 صفلحه هواداری از مجیدی در فیس بوک هست که بالاتر از 10 هزار عضو دارند اما روز قبل از بازی با الهلال، در یکی از پربیننده ترین این صفحات، این مطلب به چشم می خورد: «فردا آقا فرهاد تو زمین نیست ولی میاد استادیوم. ما هم اول به عشق استقلال و دوم برای تشویق آقا فرهاد می ریم آزادی.»

از میان هزاران مطلبی که در فن پیچ های فرهاد وجود دارد، این تنها مطلبی است که در آن به تشویق مجیدی در بازی با الهلال اشاره شده و مشخص نیست قلعه نویی به کدام قرار در فیس بوکم اشاره کرده است. با اینکه فن پیج های فرهاد مجیدی بعد از این اتفاقات و شکست استقلال مقابل الهلال سکوت کردند اما مصاحبه های سرمربی و چند بازیکن استقلال بی جواب نمانده و در یکی دیگر از صفحات فیس بوک، پاسخ هایی به آنها داده شده است. نام این صفحه «تاج قهرمان آسیا»ست و جزو فن پیج های کاپیتان استقلال محسوب نمی شود.

نویسنده جواب قلعه نویی و جباری را اینگونه داده است: «آقای قلعه نویی! مجیدی هیچ کاری نکرده همون چند دقیقه ای که امسال بازی کرد رو اگه نمی کرد الان فاتحه قهرمانی و صدر جدول رو باید می خوندی ... شما چیکار کردی؟ هر وقت از استقلال رفتی همه ستاره ها رو بردی و لیدرات رو فرستادی تا تیم رو ببرن تو حاشیه؟ آقای جباری پولتو نگرفتی دوباره؟ فرهاد با وجود سابقه ای که داروه بازوبند رو ازت نگرفت و چک 125 میلیونی که از باشگاه گرفت رو به خیریه داد. بگم 10 برابر فرهاد پول گرفتی؟ بگم اگه دو روز پولت رو دیر بدن نمیای سر تمرین؟»

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...