نسخه چاپی

عذرخواهی رسمی سامسونگ از مردم ایران

در تیزر تبلیغاتی یكی از محصولات سامسونگ كه چندی پیش از سوی یك شبكه‌ اسرائیلی پخش شد، به صورت كامل مغرضانه و بی‌شرمانه، مردم ایران به عنوان افرادی عقب مانده و جنگ‌طلب معرفی شدند!

شركت سامسونگ كره جنوبي سرانجام س از چند هفته تاخير، با انتشار بيانيه‌اي رسمي در بخش فارسي سايت اين شركت به دليل پخش تیرز تبلیغاتی ضد ایرانی محصولات این شرکت در یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، به‌طور رسمي از مردم ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش ايسنا، متن کامل بيانيه‌ شركت سامسونگ به این شرح است:

شرکت سامسونگ الکترونیکس بدین وسیله ابزار تاسف شديد خود را از سوءتفاهم پيش آمده درباره كليپ تبليغاتي پخش شده توسط شركت تلويزيوني كابلي اسرائيلي HOT اعلام مي‌دارد. بدين وسيله شركت سامسونگ نداشتن اطلاع و همكاري را در زمينه ساخت و تهيه ويديو كليپ ساخته شده توسط شبكه كابلي HOT را به اطلاع عموم مي‌رساند.

قابل توجه است كه كليپ پخش شده از شبكه كابلي HOT نه منظور تبليغ محصول گالاكسي تب سامسونگ، بلكه تنها به عنوان جايزه قرعه كشي اين شبكه استفاده شده است و شركت سامسونگ هيچ‌گونه ارتباطي با كليپ تبليغاتي ذكر شده نداشته است.

دفتر سامسونگ الكترونيك تهران به محض اطلاع از تهيه و پخش اين ويديو كليپ اعتراض شديد خود را به دفتر مركزي سامسونگ اعلام كرده و در اولين اقدام شركت سامسونگ الكترونيكس كره از هرگونه تامين اين محصول براي شبكه ذكر شده جلوگيري مي‌كند.

لازم به ذكر است كه شركت سامسونگ الكترونيكس مجددا تاسف خود را از بابت هرگونه سوءتفاهم به وجود آمده در مورد ارتباط شركت سامسونگ با اين ويديو كليپ اظهار مي‌كند و سامسونگ به عنوان يك عضو جامعه جهاني متعهد به احترام به مردم و فرهنگ غني ايراني در سراسر جهان است.

به گزارش ايسنا در تيزر تبليغاتي يكي از محصولات سامسونگ كه چندي پيش از سوي يك شبكه‌ اسرائيلي پخش شد، به صورت كامل مغرضانه و بي‌شرمانه، مردم ايران به عنوان افرادي عقب مانده و جنگ‌طلب معرفي شدند!

۱۳۹۱/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...