نسخه چاپی

احضار وزیر اقتصاد و صنعت به مجلس

در هفته جاری، كمیسیون‌های تخصصی مجلس میزبان وزیر اقتصاد و صنعت هستند و نمایندگان در كنار بررسی تأمین كالای اساسی اقشار آسیب‌پذیر، تحقیق و تفحص از عملكرد سازمان صنایع كوچك و شركت ملی صنایع مس ایران را در دستور كار دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی جلسات خود را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌کنند.

بر اساس این گزارش، کمیسیون اقتصادی مجلس روز سه‌شنبه بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر (اعاده شده از شورای نگهبان) را ادامه می‌دهد و وزیر امور اقتصادی و دارایی برای پاسخ به سوال 5 نماینده در این کمیسیون حاضر خواهد شد.

روز سه‌شنبه مدیر و مسئولان صندوق ضمانت صادرات برای ارائه گزارش عملکرد از آن مجموعه مهمان کمیسیون اقتصادی خواهد بود و اعضای کمیسیون در محل سازمان امور مالیاتی، عملکرد سازمان مذکور و بازدید از طرح جامع مالیاتی کشور را در دستور کار خود دارند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه هم این هفته در تمامی جلسات رسیدگی به لایحه بودجه بر اساس برنامه ارائه شده ادامه می‌دهد.

کمیسیون صنایع و معادن هم روز سه‌شنبه ضمن بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از سال 1384 تاکنون و شرکت ملی صنایع مس ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت را برای پاسخ به سوال 10 نماینده مجلس به جلسه دعوت می‌کند.

۱۳۹۲/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...